Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jouw eerste klus of showtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jouw eerste klus of showtje

Introductie bij J.S. Coolen

Hoe ben jij begonnen?

Er zijn maar een paar mensen die begonnen zijn met een budget van een miljoen, verder komt een groot deel van de Drive-in show vanuit de hobbysfeer.

Deel je foto's en geniet van die goede oude tijd, toen je nog dacht dat dit echt wel kon.

Sjonge, nu kom ik toch de foto's van m'n allereerste showtje tegen van een paar jaar terug :D
    Druk hier met uw muisknop om drie jaar terug in de tijd te gaan :lol:
    4 parren, een mushroom als licht, skytec boxjes en m'n home mix systeempje dat ik toch een tijd in bezit had.
    Al met al, het ziet er toch niet rampzalig uit, toch? :D
    (Even voor de duidelijkheid, foto had k zelf gemaakt ;))

:D:D echt superfoto's dit! Ik zie de heren van Bax ook nog staan toen ze net begonnen met het hele gebeuren, eens kijken of ik daar ergens nog foto's van kan vinden :twisted:

Comment

Nou zeg, heb alleen ik de ballen om zo'n beginnersfoto te posten of hoe zit dat ;)

Comment

haha ik heb der helaas geen foto's van slechte smoes he :P

Comment

Toch jammer dat dit topic niet zo loopt. Ik moet ergens op mijn externe HD nog wel foto's hebben van mijn activiteiten rond 2001/2002. Als ik die nog is tegen kom zal ik ze uploaden.

Maar over BAX van vroeger. Ik weet nog dat ik ooit is een foto heb gekregen van Robert (ik denk dat ie toen een jaartje of 13 was) toen hij samen met Nathanel begon.

Ik geloof dat het meubel wel opgebouwd was uit zo'n 20 flightcases :P. Allemaal met vrij simpele apparatuur.

Helaas kan ik deze foto nergens meer vinden. Wel heb ik nog een foto uit 2004 waar ik samen met het BAX team een feestje voor een bank deed.

De set-up bestond toen uit 2 CDJ 100s en een Pio DJM 500 (of miss al een 600). Helaas is deze apparatuur gejat volgens mij :( . Dit alles aangevuld met wat parretjes.

De eind tijd van de BAX drive in show was geweldig leuk. De oude showroom werd half leeg getrokken en vervolgens opgebouwd op een feestlocatie 8) .

Comment

Nou Rick toch maar is een beginners foto. Ik denk dat dit rond 1988 was :!: :wink:

Ook heb ik hier nog een foto van één van de optredens met het Bax team. Het was ergens in 2004, in totaal met 3 man. Ik, Robert en Jochanan.

Helaas heb ik die foto van de Bax drive in van heel vroeger niet meer :(

Comment

Kijk eens aan :D

Dat setje ziet er toch best goed uit, dat was zeker uit de showroom gepakt? :P

Enne...
              We want more! (En ook van andere users!)

Comment

Nee dit is echt van heel vroeger :wink: . Dit was in oktober 2004 en de showroom is feestelijk geopend februari 2005. Volgens mij is deze apparatuur gestolen van Bax voor de showroom geopend is.

Comment

Hahaha, geweldige tijden. Wij hebben wat meegemaakt toen we nog drive in shows deden :lol:

Zo is Bax Light & Sound oorspronkelijk begonnen, met drive in shows en verhuur, omdat het steeds drukker werd met verkoop is dat helaas stop gezet maar anders had dat waarschijnlijk de groei van de shop belemmerd ;)

Onze DJ set is inderdaad een keer gestolen, daar waren we alle 3 erg kapot van destijds (2x CDJ-100, DJM-500 + 2x SL-1200). Rond die tijd waren net de CDJ-800s gelanceerd en hebben we er toen daar 2 van gekocht :lol:

Opening van de showroom in 2005 was inderdaad gekkenhuis. Al onze vrienden en vriendinnen uitgenodigd, liters (gieters) drank, lekkere muziek en een hele hoop lekkere hapjes :)

Zag laatst dat er op de server nog een hoop oude foto's stonden, zal ze binnenkort eens op internet gooien :lol:

Comment

Mooi zeg, Robert en ik zijn net eens even in de geschiedenisboeken gedoken, en daar kwamen schitterende resultaten uit:

Picca 1
                    Ik in vroeger tijden toen de Bax crew een keer in onze oude jeugdsoos draaide

Picca 2
                    Ook Robert was hier natuurlijk te vinden!

Comment

Om nog even door te gaan:

- Classic 1
                      - Classic 2
                      - Classic 3
                      - Classic 4
                      - Classic 5
                      - Classic 6
                      - Classic 7

Comment

Heej Rootje wat een liefje was je vroegah!

Comment

Vroeger nog wel :evil: :roll: :( :oops: :!:

Comment

Vette shit :D !

Vooral dat tafelkleedje maakt het helemaal af. En zo'n goedkoop blikje Aldi bier tussen je lichtsturingen :wink:

Comment

Opzich ziet het er allemaal prima uit! Als je bij classic 1 kijkt, wat zat er dan in de grote kisten?

Comment

Working...
                              X