Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kortingscode

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kortingscode

gg

Kortingscode

Hey, ik heb een tijd geleden monitors en een soundcard besteld. Ik kreeg een kortingscode erbij voor extra korting als trouwe klant. Er stond geen datum bij van vervalling. Kan ik hem in mijn profiel zetten om te testen om de volgende keer iets te kopen? Ik heb namelijk al wat op het oog. En als hij het niet meer doet. Krijg ik dan alsnog de korting?

MVG David

Comment

Wanneer er geen datum van vervalling bij de code staat kun je hem in theorie altijd nog verzilveren. ;)
      Mocht hij het onverhoopt toch niet meer doen, gewoon een mailtje sturen naar de heren van Bax inclusief de code, wanneer zij deze natrekken zullen zij naar alle waarschijnlijkheid zien dat je terecht aan de code gekomen bent.

Maar hoe wou je hem precies in je profiel zetten? Ik zou hem gewoon goed bewaren en weer tevoorschijn toveren als je je bestelling gaat plaatsen. ;)

Comment

Originally posted by Rick
        Wanneer er geen datum van vervalling bij de code staat kun je hem in theorie altijd nog verzilveren. ;)
        Mocht hij het onverhoopt toch niet meer doen, gewoon een mailtje sturen naar de heren van Bax inclusief de code, wanneer zij deze natrekken zullen zij naar alle waarschijnlijkheid zien dat je terecht aan de code gekomen bent.

Maar hoe wou je hem precies in je profiel zetten? Ik zou hem gewoon goed bewaren en weer tevoorschijn toveren als je je bestelling gaat plaatsen. ;)
        Oke bedankt :D Ja ik bedoelde eigenlijk in de profiel zetten zodat er bij de eerst volgende bestelling het er automatisch word afgetrokken. Maar bewaren is inderdaad beter :)

Comment

Working...
        X