Announcement

Collapse
No announcement yet.

Buddista Bags

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buddista Bags

Beste bezoeker van een dance-club/dance-event,

Mijn naam is Jasper van Ek en volg op dit moment de opleiding Master Marketing aan de Vrije Universiteit van Amsterdam. Als afsluiting van deze studie staat het schrijven van de afstudeerscriptie centraal. De setting van mijn afstudeerscriptie is tweezijdig. Aan de ene kant een jaarlijks dance-event (b.v. Sensation WHITE/ BLACK, Mystery Land, Innercity en Trance Energy) en aan de andere kant een dance-club (een uitgaansgelegenheid waar mensen op de muziek van een DJ kunnen dansen, die meerdere keren per maand bezocht kan worden). Aan mij de taak om te onderzoeken of er verschillen of overeenkomsten zijn tussen bezoekers van beide settings op diverse loyaliteit aspecten.

Bijgevoegd vind je twee links naar 2 verschillende vragenlijsten. Eén vragenlijst is bestemd voor bezoekers van dance-clubs en de andere is bestemd voor bezoekers van jaarlijkse dance-events. Zou je, indien je wel eens een dance-club en/of dance-event bezoekt, zo vriendelijk willen zijn de voor jou meest toepasselijke vragenlijst in te vullen? Door middel van het aanklikken van onderstaande link, kom je direct bij de vragenlijst (of door de link te knippen en te plakken naar de Address balk). Indien beide vragenlijsten op jou van toepassing zijn, gelieve de vragenlijst bestemd voor bezoekers van dance-events in te vullen. Het invullen van deze vragenlijst kost maximaal 5-10 minuten en je zou mij er erg mee helpen.

Vragenlijst bezoekers dance-clubs: https://www.studentenonderzoek.com/w...hp?formID=1837

Vragenlijst bezoekers dance-events: https://www.studentenonderzoek.com/w...hp?formID=1810

Bedankt voor je tijd en moeite voor het helpen met mijn onderzoek!

Met vriendelijke groet,

Jasper van Ek

P.S. Indien er in jouw vriendenkring ook personen zijn die jaarlijkse dance-events of dance-clubs bezoeken, zou je dan aan hem/haar willen vragen of zij ook de enquête in willen vullen?

Uiteraard wordt je privacy gegarandeerd en worden je antwoorden vertrouwelijk behandeld.

1x is genoeg

Comment

Buddista Bags

Ik heb hier pas een tas van gekocht, echt superhandig! Ze maken blijkbaar ook al een aantal jaren de tassen voor ADE, Armin van Buuren, Junkie XL en heel veel andere lopen er ook mee! Nice..

Ik heb hem besteld via www.buddista.org!

----------------------------------------------------------------

"Buddista™ is een groep designers, gevestigd in Amsterdam, die exclusieve tassen produceert. Het innovatieve, unieke concept dat wij hebben bedacht is simpel en juist daarom briljant. Met een losse flap op een standaardformaat tas kunt u door het verwisselen van de verschillende flappen snel een totaal nieuw uitziende tas tot uw collectie voegen.

Buddista™ heeft zich dit jaar gepresenteerd tijdens de Amsterdam International Fashion Week en met grote afnemers als Amsterdam Dance Event, SupperClub en het Van Gogh Museum is de prachtige, high-fashion tas nu niet meer uit het straatbeeld weg te denken. Ook worden de tassen op dit moment verkocht in Italie en Belgie en komen ze binnenkort in Zuid-Afrika en Noorwegen in de winkels te hangen."

Comment

Working...
      X