Hallo iedereen,
Ik zat te denken om met een aantal mensen een houseparty voor á 300-400 man te organiseren.
Uiteraard met hulp van de zaal waar het gaat gebeuren, en van mijn ouders.
Maar ik vroeg me af, voordat ik hier aan ga beginnen wat er bij komt kijken.
Wat ik zelf al een beetje gevonden heb is het volgende:
- Licht en Geluid
- DJ's en LJ's en Geluidsmannen
- Promotie
- Catering
- Verzekeringen?
- vergeten dingen?
- Veiligheidsplan / noodplan / calamiteitenplan
- Bewaking / toezicht / uitsmijter / toegangscontrole
- Marketing(plan / kosten) / aanloop kosten / risico op mislukking - te weinig bezoekers
- Belastingen en andere afdrachten
- Bumastemra
- Omwonende
- Verzekeringen
- decoratie
- garderobe
- enquettering
Edit: Ook even een vraagje, Wat zal het geheel ongeveer gaan kosten?
Licht en Geluid zorg ik zelf voor, niet mijn eigen geluidsset, want die gaat het niet halen. Ik leen een set van mijn kennis. Licht van mijzelf, en eventueel ook nog iets van hem. Dit is dus voor mij kosteloos.
Het idee is een beetje een feest van 14 jarigen tot de 18 jarigen.
Verder is het een soort house feest, waar de DJ's uit de buurt draaien.
Denk hierbij aan de leerlingen van onze school die het als hobby hebben,
maar die wel aardig draaien.
Weten jullie of ik met nog meer dingen rekening moet houden ?
Remco
Ik zat te denken om met een aantal mensen een houseparty voor á 300-400 man te organiseren.
Uiteraard met hulp van de zaal waar het gaat gebeuren, en van mijn ouders.
Maar ik vroeg me af, voordat ik hier aan ga beginnen wat er bij komt kijken.
Wat ik zelf al een beetje gevonden heb is het volgende:
- Licht en Geluid
- DJ's en LJ's en Geluidsmannen
- Promotie
- Catering
- Verzekeringen?
- vergeten dingen?
- Veiligheidsplan / noodplan / calamiteitenplan
- Bewaking / toezicht / uitsmijter / toegangscontrole
- Marketing(plan / kosten) / aanloop kosten / risico op mislukking - te weinig bezoekers
- Belastingen en andere afdrachten
- Bumastemra
- Omwonende
- Verzekeringen
- decoratie
- garderobe
- enquettering
Edit: Ook even een vraagje, Wat zal het geheel ongeveer gaan kosten?
Licht en Geluid zorg ik zelf voor, niet mijn eigen geluidsset, want die gaat het niet halen. Ik leen een set van mijn kennis. Licht van mijzelf, en eventueel ook nog iets van hem. Dit is dus voor mij kosteloos.
Het idee is een beetje een feest van 14 jarigen tot de 18 jarigen.
Verder is het een soort house feest, waar de DJ's uit de buurt draaien.
Denk hierbij aan de leerlingen van onze school die het als hobby hebben,
maar die wel aardig draaien.
Weten jullie of ik met nog meer dingen rekening moet houden ?
Remco
Comment