Announcement

Collapse
No announcement yet.

zekeringen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zekeringen

Ik heb vandaag iets gedaan met mijn Eurolite FE-20. Maar nu is de zekering geknapt. Dus ik ben op zoek naar een zekering voor mijn lamp.

Kun je alle zekeringen gebruiken voor vervanging of moet je speciale zekeringen hebben

groetjes,
    BDB

Kort andwoord: JA het moet precies de zelfde zijn!!!!

Als je er een zwaardere in zet is het niet zeker dat het apparaat nog veilig is want als er dan iets fout gaat en de zekering zou niet springen kan hij uitbranden!!!.

Als de zekering te licht is zal hij er waarschijnlijk weer uitknallen.

Tegroot of te klein hoef ik denk ik niet uit te leggen.

Dus nog een keer JA het moet echt echt echt de zelfde zijn ( alleen dan nog heel natuurlijk.

Als je twijfelt wat er nu in zit kijk op de zijkant daar staat het meestal op of lees het in de handleiding. Op naar de plaatselijke electraboer 2 euro neer gooien en je hebt vrijwel zeker een nieuwe zekering. ;)

Comment

25 cent :p

ik heb onlangs een rover met een kapotte zekering gekocht
      buitezekering was nog ok maar de binnen zekering niet
      dus ik vervang die en ik steek hem terug in en ik hoor hmmmmmmmmmmm..
      ik trek hen uit en ja hoor de niew vervangde zekering kapot
      en het was exact dezelfde een 4a 250v

tsssssssss!

op naar beglec!

Comment

Dat is er iets technisch in het apparaat kapot. Dat hij bijvoorbeeld kapot is. Inderdaad er mee terug gaan waar je hem hebt gekocht.

Comment

Oke, ik heb een mailtje naar Eurolite gestuurd om te vragen of hun het weten. Op het lichteffect staat: F1 A 250V.
          Dus dat zou de goede moeten zijn. Ik ga waarschijnlijk morgen even naar een elektrozaak waar ze ook dj gear spullen verkopen, om te kijken of ze ze daar hebben. Zo niet dan ga ik waarschijnlijk deze bestellen. Altijd handig zo'n setje.
          Last edited by BDB lasershows; Wednesday-24-11-2010, 21:04.

Comment

je hebt dus gewoon een zekering van 1 ampere bij 250 volt nodig.

Comment

Fast blow, 1A, 250V

Waarschijnlijk 20mm glaszekering. ;)

Zo'n pakketje is inderdaad erg handig en daar moet wel een goede zekering tussen zitten.

Comment

.
                Last edited by BDB lasershows; Wednesday-24-11-2010, 21:20.

Comment

Zitten er in het setje de zekeringen die ik nodig heb of niet ??

Er staat wel 1A maar niet wat voor een. (of maakt dat niet uit)

Comment

Je gaat gewoon met de zekering naar de elektrowinkel en klaar is kees (Y)

Comment

hoe kan ik nou met een zekering naar de elektrowinkel als mijn zekering geklapt is??

Comment

Ze kunnen toch op de zekering zelf zien wat voor type het is? ;)

Comment

glas zekering kan je over het algemeen ook bij de benzinepomp krijgen ;)

Comment

Voor in je auto zeker?

Comment

een glaszekering is een glaszekering. zit in heel veel apparatuur.

Comment

Working...
                              X