Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-forum event?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bax-forum event?

Ik zat laatst te denken, wij met elkaar hier op het forum hebben bij elkaar opgeteld de kennis, passie en de apparatuur om iets leuks op poten te zetten zonder dat we daar veel voor moeten investeren....

Zou het niet leuk zijn om dit bij elkaar te laten komen in een bijzonder evenement?

Pak een goed doel en een locatie en maak er samen een top-evenement van...

Wie heeft er ideeën?

Was dit niet al eerder ergens besproken?
    (ligt me vaag bij)

Comment

Ik heb geen flauw idee, heb er niet naar gezocht...wellicht een idee het nieuw leven in te blazen?

Comment

Ja maar dat is meer een meeting, Deejay bedoeld volgens mij om een soort van evenement op stelten te zetten. met deejays en evt. artiesten.

Comment

Daar gaan we weer ...

- waar?
          - wie betaald?
          - wie komt (er niet), kan (er niet), wil (niet)?

Ik denk dat het niet echt ideaal is, je kunt beter een meeting regelen op een bestaande beurs zoals de PA markt oid.

Comment

Och ik wil best de kar trekken, ik heb veel connecties....zit zelf te denken aan najaar 2011 - voorjaar 2012

Comment

Originally posted by --Djdave-- View Post
              Ja maar dat is meer een meeting, Deejay bedoeld volgens mij om een soort van evenement op stelten te zetten. met deejays en evt. artiesten.
              Geen meeting inderdaad, maar een evenement....ten bate van een goed doel....

Ieder regelt gewoon zijn/haar eigen vervoer....voor de rest van de kosten zijn wel sponsors te vinden :D

Comment

Ook hier geldt weer, leuk, maar vorm dan eerst maar een groepje en maak maar een plan van aanpak en stel een onderzoek op.

De forummeeting is ook doodgebloed, je moet echt doorzetten en veel tijd investeren als je zoiets wilt doorzetten. En we willen best hier op het forum ruimte maken voor zoiets, maar dan moet het wel reëel zijn.

Comment

Waarom gaan we gewoon niet met zijn alle naar bax-shop opendag?

Comment

En ook dat is al een paar keer misgelopen. Een keer in 2008 waren we met een man of 4, het afgelopen jaar heb ik alleen rick1993 en dj nick gezien en gesproken. En Citybeatz, maar die zie ik hier wel vaker. ;)

Comment

Tja, ik zou willen komen maar ouders wouden niet rijden. ik ga dit jaar wel echt:D

Comment

Originally posted by djwildfox View Post
                        Waarom gaan we gewoon niet met zijn alle naar bax-shop opendag?
                        Of met Marloes onder de douche,

... oh wat flauw !!

Originally posted by djwildfox View Post
                        Tja, ik zou willen komen maar ouders wouden niet rijden. ik ga dit jaar wel echt:D
                        Daar ligt ook hoofd oorzaak van je probleem, het merendeel op het forum is minderjarig en heeft geen (of slecht) vervoer. Als ouders willen rijden, waar moeten ze blijven? In de kroeg om de hoek?

@ DJ

Wat is je precieze idee, met alle mensen hier een event organiseren zodat ieder wat P.A., verlichting, bla bla bla kan doen? Ken je het spreekwoord "Meerderen kapiteinen op één schip". Iedereen weet het beter, iedereen wijst hier graag met een beschuldigende vinger naar iemand anders hoe "slecht" het wel niet was. Omdat, we het allemaal zelf beter (denken) te kunnen.

Maar om je idee te supporten, ik vind het idee "dancing diner" echt ge-ni-aal.
                        Last edited by Citybeatz; Thursday-02-12-2010, 14:54.

Comment

en woont niet in de buurt(A)

Comment

De locatie van Bax is niet echt ideaal, het lijkt me gezellig om met z'n allen bij elkaar te komen maar de locatie is gewoon te ver. Het idee lijkt mij super leuk, maar zoals iedereen al aangeeft moeten er veel voorbereidingen plaats vinden. Als we allen verzamelen, en allemaal wat gear meenemen krijg je volgens mij een Climax effect.
                            In ieder geval wil ik best wel mee doen, al moet de locatie goed zijn en een datum in de zomer vakantie zou ook wel fijn zijn. Dus het eind van het jaar zeker niet, i.v.m. de weersomstandigheden.

Misschien kan het dat je allemaal een paar tientjes bij elkaar doet, om de kosten deels te dekken. Helaas ben ik geen economist, dus dat laat ik aan een ander over. Alleen denk ik dat je alleen via Bax niet genoeg deelnemers krijgt.

Comment

Working...
                            X