Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-forum event?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

een paar tientjes? :shock: :mrgreen: klinkt grappig, sorry...

Deejay, wat is je doel van dit evenementen idee? vind je het gewoon gezellig/ leuk om iets samen te doen of wil je echt iets groots proberen op te zetten om er geld mee te verdienen?
    Last edited by full effect; Thursday-02-12-2010, 17:20.

Comment

Een paar kan ook 5 tientjes zijn, dus heb je al 50 per persoon. Doen er 6 mee, heb je al 300 euro. En er staat niet voor niets ´om de kosten deels te dekken´
      In ieder geval lijkt mij het niet haalbaar om er geld aan te verdienen, maar vergeet niet dat het gelijk een goede promotie voor je bedrijf zal zijn.

Comment

Als ik naar een leuke meeting wil met mensen van het bax-shop forum, ga ik echt geen 50 euro uitgeven. 20 euro, vervoer is wel te regelen vanaf deze kant. Citybeatz heeft een goede comfortabele bus :D

Comment

Beetje jammer om op de details in te gaan. Oké, dan doen we 20 euro met 15 man zo blij? :D

Comment

Is 15 man niet een beetje veel? Veel op dit forum, waaronder ik, zijn nog minderjarig en beschikken niet over eigen vervoer. Of ik moet met mijn crossauto komen ;).

Comment

Alleen denk ik dat je alleen via Bax niet genoeg deelnemers krijgt.
              ;)

Comment

Dat was als voorbeeld, een andere manier om aan 300,- te komen.
                Maar dit is, lijkt me, niet bedoeld voor de minderjarige dj. Ik zou echt niet naar een of ander evenementje gaan waar een paar 16 jarige jochies aan het draaien zijn. (Ben zelf 15 overigens (A))

Comment

Het lijkt mij dat zoiets beter kan worden georganiseerd op de open dag van Bax.

Één keer per jaar kunnen de meesten nog wel vervoer regelen (of met de trein). En daarbij: één keer per jaar een evenement waar je andere forummers kunt ontmoeten is nog wel leuk, maar heb je zoiets vaker dan zal de belangstelling ook steeds minder worden..

Comment

Evt kun je op de bax-open dag een 'bax forum" stand/tent maken?!
                    Een soort vip ruimte waarbij de forumleden elkaar kunnen meeten.

Comment

Originally posted by nielsfremouw View Post
                      aan zoiets had ik ook gedacht!;)

Comment

Originally posted by nielsfremouw View Post
                        Dat deden ze toch ook al elk jaar, is al eerder gezegd.
                        En het doel van dit topic was niet om een meeting maar een (kleinschalig) evenement op poten te zetten!

Comment

Beide kan ook, maar de opzet van dit topic is gezamenlijk een evenement op poten te zetten t.b.v. een goed doel...

Originally posted by Citybeatz View Post
                          @ DJ

Wat is je precieze idee, met alle mensen hier een event organiseren zodat ieder wat P.A., verlichting, bla bla bla kan doen? Ken je het spreekwoord "Meerderen kapiteinen op één schip". Iedereen weet het beter, iedereen wijst hier graag met een beschuldigende vinger naar iemand anders hoe "slecht" het wel niet was. Omdat, we het allemaal zelf beter (denken) te kunnen.

Maar om je idee te supporten, ik vind het idee "dancing diner" echt ge-ni-aal.
                          Ik heb ervaring in het organiseren van evenementen (+/- 20x per jaar) en veel van die evenementen hebben meerdere kapiteins, soms een heel schip vol....Maar als iedereen een duidelijke taak heeft gaat het over het algemeen wel goed. Tuurlijk loopt er wel eens iets spaak, maar men zegt niet voor niets 'waar gehakt wordt, vallen spaanders'

Wat houdt "dancing diner" exact in, klinkt leuk...

Originally posted by full effect View Post
                          een paar tientjes? :shock: :mrgreen: klinkt grappig, sorry...

Deejay, wat is je doel van dit evenementen idee? vind je het gewoon gezellig/ leuk om iets samen te doen of wil je echt iets groots proberen op te zetten om er geld mee te verdienen?
                          Ik heb genoeg connecties om ervoor te zorgen dat iedereen behalve vervoer niet op kosten gejaagd wordt...en ik wil er ook geen geld mee verdienen behalve dan voor het goede doel....een benefiet actie....

Allereerst moeten we een datum en een locatie hebben....ergens centraal in Nederland....Provincie Utrecht of ergens in de Flevopolder...

Alleen denk ik dat je alleen via Bax niet genoeg deelnemers krijgt.
                          Daarom zorg ik ook voor enkele duizenden flyers en een digitale versie...

Originally posted by hardstyle View Post
                          Is 15 man niet een beetje veel? Veel op dit forum, waaronder ik, zijn nog minderjarig en beschikken niet over eigen vervoer. Of ik moet met mijn crossauto komen ;).
                          Ik beschik over een kleine vrachtauto en een rondje Nederland hoeft niet een probleem te worden...

Kijk als we denken in oplossingen i.p.v. in problemen, dan werkt het een stuk makkelijker...

Laten we eerst maar een lijst maken van wat we willen en welke locaties daarvoor geschikt zijn....

Comment

Originally posted by Deejay View Post
                            Laten we eerst maar een lijst maken van wat we willen en welke locaties daarvoor geschikt zijn....
                            Utrecht? dit is het midden van nl.. maar ver van bax.. dus ik dacht iets van rotterdam?:D

Comment

Originally posted by djwildfox View Post
                              Utrecht? dit is het midden van nl.. maar ver van bax.. dus ik dacht iets van rotterdam?:D
                              En klanten van Bax zitten door heel Nederland heen, ik b.v. woon in Dokkum...:p

Comment

Originally posted by rick1993 View Post
                                Het lijkt mij dat zoiets beter kan worden georganiseerd op de open dag van Bax.

Één keer per jaar kunnen de meesten nog wel vervoer regelen (of met de trein). En daarbij: één keer per jaar een evenement waar je andere forummers kunt ontmoeten is nog wel leuk, maar heb je zoiets vaker dan zal de belangstelling ook steeds minder worden..
                                Ik ben het hier mee eens, ik wil best een keer mede forummers spreken. Maar om hier een appart evenement van te maken? Ik heb liever dat het bij Bax is op de open dag, je ziet hoe bax is. Ik wil graag naar open dag heen, en ook de forummers spreken. Maar om hier 2x in jaar voor weg te gaan van huis is me wat te veel van het goede.

Ook om de afstand, ik woon helemaal in oosten tegen duitse grens aan (ca. 1 KM).
                                Ik heb afgelopen jaar samen met rick1993 al 3 uur in de trein gezeten om naar de open dag te komen. Dit was zeker de moeite waard.
                                Last edited by dj nick; Friday-03-12-2010, 16:47.

Comment

Working...
                                X