Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Dan is het simpel, Mensen die mee willen helpen geven dat aan. En dan kan je een werkgroep starten en het uitwerken ;)
Lijstje kopiëren en plakken?
1. Deejay
2.
3.
4.
5.
Nu 2 maanden later weten we hoe de vlag erbij hangt, er gebeurd gewoon niets. Jammer voor Deejay. Had ik niet verwacht eerlijk gezegt. Ik had verwacht met mijn opmerking de plank helemaal mis te slaan.
ik denk ook dat het zowiezo niet werkt vanwege het afstandsverschil tussen mensen. Iedereen komt ergens anders vandaan + niemand heeft tegenwoordig nog tijd over om zoiets over zo'n afstand te regelen ik ga dit jaar wel proberen naar de opendag te gaan.
Iedereen heeft een plan, maar niemand wil zich actief mengen in een organisatiegroep en vervolgens gaat men naar elkaar wijzen omdat het niet van de grond komt.
Lijkt me niet de manier om met dit soort zaken om te gaan, want het schiet niet op. Slotje.
Comment