Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-forum event?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dan is het simpel, Mensen die mee willen helpen geven dat aan. En dan kan je een werkgroep starten en het uitwerken ;)
    Lijstje kopiëren en plakken?
    1. Deejay
    2.
    3.
    4.
    5.

Comment

2,3,4 en 5 heb je niet nodig gehad Walter.

Nu 2 maanden later weten we hoe de vlag erbij hangt, er gebeurd gewoon niets. Jammer voor Deejay. Had ik niet verwacht eerlijk gezegt. Ik had verwacht met mijn opmerking de plank helemaal mis te slaan.

Comment

Kon van te voren al zeggen dat dit dit niet van de grond kwam.

Comment

we kunnen beter gewoon met zijn alle naar open dag komen. dan spreken we gewoon een tijd af. hup dan kan je elkaar ook in het gewoon spreken

Comment

Amateur dj's zijn gewoon niet evenement happy, ongeacht de leeftijd. Misschien kan men toch niet zo goed draaien als men denkt?

Comment

Maar JPS ZELF sta je er ook niet bij...

Comment

ik denk ook dat het zowiezo niet werkt vanwege het afstandsverschil tussen mensen. Iedereen komt ergens anders vandaan + niemand heeft tegenwoordig nog tijd over om zoiets over zo'n afstand te regelen ik ga dit jaar wel proberen naar de opendag te gaan.

Comment

Iedereen heeft een plan, maar niemand wil zich actief mengen in een organisatiegroep en vervolgens gaat men naar elkaar wijzen omdat het niet van de grond komt.

Lijkt me niet de manier om met dit soort zaken om te gaan, want het schiet niet op. Slotje.

Comment

Working...
                  X