Zie locatie. :)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Inrichting nieuw appartement: ideeën?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Jelle Classens View Postje kunt ook een speaker muur maken. gewoon een mdf muur met daarin speakers ingebouwd. Ze hoeven dan niet eens te werken maar ziet er gruwelijk uit.
Comment
-
Originally posted by Jelle Classens View Posthaha dat is ook weer zo ja;)
Dacht dat het een koopwoning was.
Ben je btw al begonnen met de inrichting?
Comment
-
starsky tegen het plafond is denk ik niet echt makkelijk netjes te krijgen. ik moest laatst draaien bij een stichting in burg haamstede. die hebben een systeemplafond met fiberglas effectjes. het zal een gods vermogen gekost hebben, maar DAMN wat was dat een gaaf effect!!!!Last edited by full effect; Friday-21-01-2011, 09:59.
Comment
-
Ik ben een lui type die niet de moeite neemt om het hele topic door te lezen. Het kan dus zijn dat ik dingen opnoem die al lang verteld zijn.
- Op Marktplaats staan leuke beamers voor een laag prijsje. Kwestie van goed zoeken, doekje ophangen en klaar.
- Led strips onder je bureau, dat is pas funky.
- Kost een paar knaken, maar die nieuwe LED gordijnen zien er gelikt uit. Misschien een ideetje voor aan de muur?
- Plaats gewoon een Skyrose op je dak, kunnen de buren er ook van meegenieten. Oh, tevens de politie denk ik ook.
- Waarom geen "P" van LED-slangen aan de muur? Simpel te maken, en nog goedkoop ook.
- Bij de IKEA kan je vierkante plastic kubussen kopen, met als doeleinde om er op te gaan zitten. Neem een witte, en plaats er een LED par in?
- Een walk-in-fridge doet het altijd goed, aaaaahhh!!!
Néé, een kamer inrichten is niet aan mij besteed. In ieder geval, ik ben blij voor je dat je uit huis mag. En ik weet ook nog wel iemand die daar nog blijer mee is?
Comment
-
Nuh nuh nuh nuh nuh nuh nuh nuh nuh nuh nuh nuh nuh nuh nuh nuh Patmaaaaan!
Ik heb Patrick ook al wat ideetjes voorgeschoteld, mondeling. Ik denk dat hij eens alles op een rijtje moet zeggen en kijken wat hij zelf leuk vindt, wat voor een leuk prijsje te realiseren is en wat het beste effect geeft.
Comment
-
Originally posted by Patrick View PostZou technisch gezien wel kunnen maar ik denk dat dan snel de ambtenaar voor m'n deur staat met het bestemmingsplan :)
Comment
-
Ik wil er even iets aan toevoegen wat Patrick waarschijnlijk niet wil horen, maar waarvan ik het overwegen wel waard vind omdat hij toch op zijn inrichting gaat terugkomen. (hoe zou de oude zakken brigade dat nou toch weten?)
Je moet van je huis geen disco maken en al helemaal niet als je ook nog eens werkt in dat vak, hetzij bij Bax in de handel, hetzij als DJ of zelfs beiden. Wat disco elementen is niet erg, heb ik ook in de kamer, maar maak er geen studio of disco van. Thuis moet je een oord van rust en ontspanning vinden. Het is niet voor niets dat de meeste mensen hun huiskamer vrij traditioneel hebben ingericht. Nogmaals, gebruik rustig dingen uit de DJ wereld, maar maak geen disco van je kamer, daar kom je binnen hooguit 2 jaar op terug.
Even wat uitleg: ik ken diverse beroepsfotografen die nooit meer voor de hobbie of in de vakantie een plaatje schieten terwijl dat vroeger hun lust en hun leven was. Puur omdat ze de hele dag tussen dat spul zitten. Als je nog een jonge hond (met respect bedoeld) bent zal dat wel loslopen, maar het kan heel snel omdraaien. Als je de hele dag tussen dat spul zit en dan thuis weer, dat hou je echt niet vol. Wel even, maar geen jaren.
Ik zou de inrichting juist een totaal andere kant op doen. De rustgevende, beetje sobere Bang & Olufsen kant zoals je in hun boekjes ziet. Als je zelf wat kan dan hoeft design niet duur te zijn. Ga in iedergeval niet de halve Bax shop in je kamer stoppen wand dat komt niet goed.
Ik wil je niet iets opdringen, absoluut niet, maar ik wil je wel iets meegeven als stof tot (serieus) nadenken.
Comment
Comment