Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ Jottem? Jöttem?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ Jottem? Jöttem?

Hey allemaal,

Heb mijn traktor s4 nu een weekje en wil mijn eerste mix op youtube gaan uploaden. Nu is het natuurlijk (extra) leuk als ik een DJ naam heb zodat ik mezelf al een beetje kan promote:D.

Ik heb al op het Native Instruments forum veel positieve reacties gekregen op DJ Jottem of Jöttem(dat zijn dan wel meestal geen nl mensen). Ik gebruik deze Nickname bij alle spellen die ik gespeeld heb en zoals je ziet bij alle forums en/of dingen waar ik een Nickname nodig heb.

Jottem heeft verder niks te maken met mij ik gebruikte het toen omdat het nooit in gebruik was bij een registratie(dat is nog steeds zo).

De uitspraak lijkt me mooier als je een d ervoor zegt (net zoals amerikanen het zoude zeggen) (d)Jottem.

Wat vinden jullie van deze naam? Die ö in Jottem is gewoon omdat iemand dat op het NI forum mooier vond omdat tïesto dat ook gebruikt:P.

Ik hoor het wel,

Gr Thomas (DJ ??)

Hier is een ander topic voor, als jij je naam oke vind moet je hem gebruiken.

Comment

Geef dan een link voor dat topic

Comment

Wat jij bedoelt heet zoekfunctie.

Comment

Originally posted by jottem15 View Post
          Geef dan een link voor dat topic
          Nou nou, dat kan wel wat vriendelijker.

Comment

Oke sorry,

Maar je ziet maar weer waar dit naar toe gaat. Ik vraag wat jullie van die naam vinden en omdat 1 iemand post dat het niet hier hoort gaan jullie daar allemaal op reageren.

Kan iemand mij Alsjeblieft die link geven voor dat Topic want ik kan het niet vinden,

DANKJEWEL(zo goed?)

Comment

Je had ook gelijk de zoekfunctie kunnen gebruiken, als je die gebruikt vind je dit:http://www.bax-shop.nl/forum/f10-off...am-d-7425.html
              Last edited by Guest; Wednesday-22-12-2010, 21:16. Reason: Link werkend gemaakt, wel lang nu.

Comment

Alstublieft, geen dank.

Comment

Het is dan wel niet het topic er voor mar ik doe het toch:

ten eerste heeft Tiesto de accenten op de e met het oog op de uitspraak, niet omdat het zo leuk staat.
                  je spreekt het uit als tie-jes-to niet als ties-to

ten tweede: hij heeft het ook en het staat leuk... slechtste reden ooit om iets te doen... Bløf heeft een streepje door de o... kan je dan ook nog doen.... want zij hebben het ook. dead mou5e heeft een getal als letter... kan je ook doen hij doet het ook, etc.

Comment

zassie echt waar,

ik zeg toch dat mensen dat op het NI forum hebben gezegt.(leer lezen) Wat ga je nou zo vervelend reageren op mij? Laat maar ik heb niks aan jullie zinlozen antwoorden.

Closed

Comment

Dat is wel weer heel bot, ben je een beetje snel op je teenjes getrapt? Wij proberen je te helpen, we geven je een link waarin al een gelijknamig topic staat en nu dit? Zassie geeft je advies en jij geeft als antwoord dat je er niks aan hebt? Je vraagt wat we van die naam vinden en Zassie geeft gewoon antwoord.

Comment

Je hoeft idd niet zo geprikkeld te reageren maar probeer nog een antwoordt te geven.
                        Ik vind opzich dj Jöttem wel leuk klinken, maar wat voor een stijl draai je ?
                        Vind Jöttem namelijk een beetje apres ski klinken. Niet echt een engelse klank erin ofzo.

Comment

dus je vraagt wat men er van vind.... en als je dan antwoord krijgt word je boos / ben je op je tenen getrapt.... nee nu snap ik het helemaal Jø77ëm

Comment

Ik denk dat beide partijen in deze situatie op de verkeerde manier bezig zijn.

De topicstarter is nieuw op het forum. Je kunt echt niet verwachten dat hij op een tijdsbestek van, pakweg 2 uur, precies weet wat voor bergen en bergen kennis, berichten en topics er hier maar niet zijn.

Ga je vervolgens als vaste bezoeker roepen 'ja is al een topic over, zoekfunctie', dan heeft de topicstarter er nog steeds hélemaal niks aan. Waar moet je op zoeken? Welk topic bedoel je dan?
                            Als jij bij de supermarkt komt voor een grof volkoren brood en zij zeggen daar 'oh kijk maar even bij de broodafdeling, daar ergens in de buurt zal het wel zijn' dan ben je toch ook niet geholpen?

Je helpt iemand volledig of je helpt iemand niet. En als je voor dat laatste kiest hoef je ook niet te reageren in een topic. "Zoekfunctieeeee" roepers hebben we niets aan. Wáár moet je dan op zoeken? Welke termen? Geef dan liever even een duwtje in de goede richting met een topiclink. Scheelt een hoop irritatie, de topicstarter is geholpen en jij als forumlid hebt weer een goede daad verricht. win-win?

Aan de andere kant vind ik de reacties van de topicstarter wat heftig. Je komt hier om meningen te verzamelen voor je vooraf zelf geselecteerde DJ-naam. Iemand post een uitgebreide reactie met duidelijke beargumentering en vervolgens wordt de reactie afgesnauwd. En ook dat is niet zoals we het hier willen hebben. Wanneer je het ergens niet mee eens bent kun je dat gerust laten weten maar niet op deze manier.

Gezien de combinatie van bovenstaand en het feit dat er inmiddels gelinkt is naar het juiste topic, ga ik dit afsluiten met een slotje.
                            Vragen/opmerkingen mogen per PM.

Comment

Working...
                            X