Announcement

Collapse
No announcement yet.

Promotieshow ontwerpen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by roderickk
    Wat voor licht is er aanwezig in de truck? Persoonlijk zou ik geen 3 mh's huren. Altijd aan symmentrie denken. 4 scans lijken mij voldoende, want ga je de mh's werkelijk 360 graden laten draaien? Wellicht is een lasershow er ook leuk bij?
    Deleted by DJ JAN-PAUL 16:08

Comment

Als de rest van je show verder netjes symmetrisch is, zou het toch een stuk mooier zijn om nog dat ene headje extra er bij te nemen. ;)

Comment

Originally posted by Rick
        Als de rest van je show verder netjes symmetrisch is, zou het toch een stuk mooier zijn om nog dat ene headje extra er bij te nemen. ;)
        Heb ik aan het lijstje toegevoegd, heb woensdag afspraak met sponsors :D :D dan zal ik weer wat posten.

Groeten, Jan-Paul

Comment

Buma/Stemra levert hier een mooi programmaatje voor om een redelijk goede schatting te maken.

Licentiecalculator

Comment

Originally posted by NBeat
            Buma/Stemra levert hier een mooi programmaatje voor om een redelijk goede schatting te maken.

Licentiecalculator
            Bedankt voor de tip.

Groeten, Jan-Paul

Comment

Originally posted by DJJAN-PAUL
              Heb ik aan het lijstje toegevoegd, heb woensdag afspraak met sponsors :D :D dan zal ik weer wat posten.

Groeten, Jan-Paul
              We hebben een optie staan op meerdere DJ's en de podiumtrailer, nu wordt er overlegt bij de sponsors zelf hoeveel ze willen besteden.

Groeten, Jan-Paul

Comment

Welke radio 538 DJ zullen jullie kiezen om te laten draaien op 5 Mei 2009: Jens Timmermans of Niek van der Bruggen?

Groeten, Jan-Paul

Comment

Probeer even een beetje op je quotes te letten, het begint een beetje rommelig te worden.
                  Quotes zijn overigens eigenlijk alleen nodig als je niet reageert op de laatste post die geplaatst is.
                  Bij een nieuwe vraag hoef je dus ook geen quotes te plaatsen.

Comment

Probeer even een beetje op je quotes te letten, het begint een beetje rommelig te worden.
                    Quotes zijn overigens eigenlijk alleen nodig als je niet reageert op de laatste post die geplaatst is.
                    Bij een nieuwe vraag hoef je dus ook geen quotes te plaatsen.
                    Is aangepast.

Groeten, Jan-Paul

Comment

Mooi, dankje. ;)

Comment

Originally posted by DJJAN-PAUL
                        Welke radio 538 DJ zullen jullie kiezen om te laten draaien op 5 Mei 2009: Jens Timmermans of Niek van der Bruggen?

Groeten, Jan-Paul

Comment

Heeft de sponsor meer geld vrijgemaakt? Zodat jullie nog een extra dj kunnen nemen? Wat dacht je van patrick kicken van veronica? Ik was laatst op een feestje waar hij stond met de veronica drive-in show en was toch wel onder de indruk hoe hij met het publiek speelde.

Comment

Heeft de sponsor meer geld vrijgemaakt? Zodat jullie nog een extra dj kunnen nemen? Wat dacht je van patrick kicken van veronica? Ik was laatst op een feestje waar hij stond met de veronica drive-in show en was toch wel onder de indruk hoe hij met het publiek speelde.
                            Nee, we willen een andere DJ nemen in plaats van DJ Miss Smile. Het voordeel van een Radio 538 DJ is dat de show gratis 20 keer in het reclamedblok wordt genoemd in de week, ze hebben 6,8 miljoen luisteraars dus dat tikt aardig aan in reclame.

Groeten, Jan-Paul

Comment

Dan lijkt mij dat een goeie keus. Ik heb niet veel verstand van de 538 dj's, maar is Timmermans niet de meest bekende naam?

Comment

Dan lijkt mij dat een goeie keus. Ik heb niet veel verstand van de 538 dj's, maar is Timmermans niet de meest bekende naam?
                                Ja, ik zit te twijfelen tussen Niek vd Bruggen, Jens Timmermans en Rick Romijn.

Groeten, Jan-Paul

Comment

Working...
                                X