Originally posted by roderickk
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Promotieshow ontwerpen
Collapse
X
-
Originally posted by roderickkVooral ook rekening houden met promotie. Dat gaat ook een hoop kosten, helaas :roll: Wellicht leuk om een hoop give-aways te maken met jullie naam erop.
Alles wat ik net noemde, inclusief alle intervieuws op de radio en tv zijn bij de prijs inbegrepen.
Aan wat voor soort give-aways zit je te denken??
Groeten, Jan-Paul
Comment
-
9 miljoen lijkt me wel heel erg veel. Vergeet ook niet de flyers, posters, kranten artikelen en nog veel meer. Dit gaat meer kosten dan je denkt. Goed investeren om mensen te krijgen, dat is moeilijker dan je denkt.
Denk aan verschillende doelgroepen voor je give-aways. Kinderen vinden iets met knipper lampjes leuk en ouders hebben meer aan een pen. Ik zeg maar wat, maar neem het als voorbeeld. Speel in op je doelgroep en zorg dat je naam duidelijk zichtbaar is.
Dit feest is zo groot wanneer er iets mis gaat kun je beter stoppen met je drive-in show. Onthoud dat goed en bezuinig op niets.
Comment
-
Originally posted by roderickk9 miljoen lijkt me wel heel erg veel. Vergeet ook niet de flyers, posters, kranten artikelen en nog veel meer. Dit gaat meer kosten dan je denkt. Goed investeren om mensen te krijgen, dat is moeilijker dan je denkt.
Denk aan verschillende doelgroepen voor je give-aways. Kinderen vinden iets met knipper lampjes leuk en ouders hebben meer aan een pen. Ik zeg maar wat, maar neem het als voorbeeld. Speel in op je doelgroep en zorg dat je naam duidelijk zichtbaar is.
Dit feest is zo groot wanneer er iets mis gaat kun je beter stoppen met je drive-in show. Onthoud dat goed en bezuinig op niets.
Hier houd ik erg veel rekening mee, als het niet lukt dan doe ik het ook niet en proberen we het volgend jaar.
Groeten, Jan-Paul
Comment
-
Originally posted by RickOf een simpel LED-sleutelhangertje. Die dingen zijn altijd handig, dus zullen vast veel gebruikt worden. Echter geen idee wat zo'n ding kost. (En de relatie met licht is dan ook al snel gelegd. ;))
Ongeveer 50 eurocent, ik zie er zelf ook wel wat in.
Groeten, Jan-Paul
Comment
-
Even een vraagje over de voorfilmpjes van een programma op tv. Weten jullie misschien welke software dit ondersteund. Het gaat om het afbeeldingen en filmpjes in filmpje plakken over elkaar.
Groeten, Jan-Paul.
P.S. excuses als het in het verkeerde topic staat, ik wil deze methode gebruiken op de lcd schermen die er hangen.
Comment
Comment