Announcement

Collapse
No announcement yet.

Promotieshow ontwerpen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je gaat een line-array huren?
    Hier zou ik niet gelijk voor kiezen, tenzij het benodigde bereik eerder ver dan breed is.
    Het staat natuurlijk hardstikke stoer, maar die dingen worden te pas en te onpas toegepast, wat niet altijd ten goede komt aan je geluidskwaliteit. Ik zie (en hoor) liever een stack met daarachter een goed afgestemde processor, dan een line-array die alleen voor het zicht wordt toegepast.

Comment

Originally posted by Rick
      Je gaat een line-array huren?
      Hier zou ik niet gelijk voor kiezen, tenzij het benodigde bereik eerder ver dan breed is.
      Het staat natuurlijk hardstikke stoer, maar die dingen worden te pas en te onpas toegepast, wat niet altijd ten goede komt aan je geluidskwaliteit. Ik zie (en hoor) liever een stack met daarachter een goed afgestemde processor, dan een line-array die alleen voor het zicht wordt toegepast.
      Hoi Rick,

Er komt geen line-array in de podiumtruck te hangen, ik had een line-array erin getekend omdat ik dat stuk van de grond tot het plafond wilde reserveren voor de geluidsset. Wat vond je verder van het ontwerp?

Groeten, Jan-Paul

Comment

Ik zie de headjes en parren nogal zweven. Komt er een trusscarré, hangt dit aan het dak van de truck of zet je hiervoor twee trussbruggen neer?
        Let bij het monteren van de laser ook op dat je deze niet op het publiek richt, maar een stuk daarboven.

Wat zijn trouwens die 'bakken' die voor de dranghekken staan?

Comment

Ik zie de headjes en parren nogal zweven. Komt er een trusscarré, hangt dit aan het dak van de truck of zet je hiervoor twee trussbruggen neer?
          Let bij het monteren van de laser ook op dat je deze niet op het publiek richt, maar een stuk daarboven.

Wat zijn trouwens die 'bakken' die voor de dranghekken staan?
          De headjes en parren worden gehangen aan twee trussbruggen.
          De bedoeling van de laser is dat hij net achter de DJ-Booth wordt bevestigd en achter de DJ Booth naar boven schijnt.

De bakken zijn prullenbakken, ook overal is aangedacht :lol: :D :lol:

Comment

De prullenbakken zijn iets minder relevant, ik zou liever een netjes uitgewerkte versie zien van de truck in combinatie met truss en alle apparatuur, voor een beter beeld. (En dan het liefst op schaal, zodat we een beter beeld van de uitgeklapte truck in combinatie met alle apparatuur krijgen)

Comment

Ik zie veel te veel parren op de dj. Betrek het publiek er meer bij. Maak gebruik van blinders eventueel 4 colour/gobo changers (die van martin zijn zeer geschikt) en bedenk nog meer leuks.

Voor de rest mooie tekening :D

Comment

De prullenbakken zijn iets minder relevant, ik zou liever een netjes uitgewerkte versie zien van de truck in combinatie met truss en alle apparatuur, voor een beter beeld. (En dan het liefst op schaal, zodat we een beter beeld van de uitgeklapte truck in combinatie met alle apparatuur krijgen)

Zal ik even veranderen. Zal het zo snel mogelijk proberen aan te passen, maar heb het erg druk dus ik denk dat ik het vrijdag opzet.

Originally posted by roderickk
                Ik zie veel te veel parren op de dj. Betrek het publiek er meer bij. Maak gebruik van blinders eventueel 4 colour/gobo changers (die van martin zijn zeer geschikt) en bedenk nog meer leuks.

Voor de rest mooie tekening :D
                De buitenste lampen zijn stroboscopen, bijna hetzelfde effect als de blinders.
                Ik denk dat de colour/gobo changers geen zin hebben, want het is overdag en buiten. In het DJ Meubel zitten 4 led-tubes, in het plaatje zijn nog niet verwerkt: de rainingstars(spiegelbollen met lamp erin, voor 70 er 80er jaren effect) en 2 led-cones. Omdat het buiten is heb ik 2 zware rookmachines neergezet, weten jullie nog meer opties om het licht beter uit te laten komen.

Groeten, Jan-Paul

Comment

Plaats over een kwartiertje de foto;s in deze post.

Groeten, Jan-Paul

Comment

En waar zijn de foto's nu?
                    (Snap ook niet waarom je dan alvast een post plaatst, als dat ook prima kan wanneer je de foto's uiteindelijk hebt...)

Comment

• Originally posted by Rick
                      En waar zijn de foto's nu?
                      (Snap ook niet waarom je dan alvast een post plaatst, als dat ook prima kan wanneer je de foto's uiteindelijk hebt...)
                      Excuses voor de onzinnige post.

Link een van rigging en geluid:

Link twee van licht:

Link Truck met podiumtrailer:

Afmetingen trailer:
                      lang: 12 meter (16 meter met truck)
                      breed:5 meter open
                      hoog: 2,80 meter
                      hoogte podiumvloer: 1.10

Comment

• 5 Mei 2009 Show met optredens van Jens Timmermans en Ben Liebrand

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat gepost heb, druk, druk en nog eens druk.

Ik kan leuk nieuws mededelen, we hebben de helft van het benodigde geld gesponsord gekregen.

Hieronder kunnen jullie zien waar de show uit bestaat, ik hoor verder graag tips en opmerkingen over de apparatuur en de show.

Ipv Niek vd Bruggen moet het Jens Timmermans zijn en er komen 4 CO2 jets ipv 2.
                        Ook is er gedacht aan op-, afbouw en promogirls.

Ik hoop dat jullie het een goede samenstelling vinden.

Groeten, Jan-Paul
                        Last edited by DJJAN-PAUL; Tuesday-16-12-2008, 16:21.

Comment

• Ook al gedacht aan personeel om te helpen opbouwen/aansluiten e.d.?
                          En wellicht is het ook handig als je wat mensen kunt regelen voor het neerzetten/weghalen van microfoons.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                            Ook al gedacht aan personeel om te helpen opbouwen/aansluiten e.d.?
                            En wellicht is het ook handig als je wat mensen kunt regelen voor het neerzetten/weghalen van microfoons.
                            Is ook al geregeld, bedankt voor het meedenken!

Groeten, Jan-Paul

Comment

• Wat moet je met 3 monitoren? 2 lijkt mij meer dan genoeg.

Comment

• 2 zang-monitors, 1 DJ-monitor wellicht?

Comment

Working...
                                X