Announcement

Collapse
No announcement yet.

FearFM Studio :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

FearFM Studio :)

Hallo beste Bax-shop mensen,

Sommige mensen zullen ons misschien wel kennen, echter voor de gene die ons niet kennen een korte voorstelling.
    FearFM is een internet-radiostation welke nonstop de beste jump / tek / hardstyle / hardcore uitzend via www.fearfm.nl. Kortom voor de liefhebbers van de harderestijlen muziek dé radiozender :)

Omdat FearFM voor ons een hobby is hebben wij 1 jaar geleden Bax-shop benaderd met de vraag of zij ons wilde helpen met sponsoring van apparatuur. Na enig overleg is er een sponsordeal ontstaan.
    Deze sponsordeal bestond uit het leveren van studio onderdelen.

Nu een jaar later is het contract voor 1 jaar verlengt en daarmee hebben wij onze studio kunnen realiseren. Omdat wij het erg waarderen dat Bax-shop vertrouwen in ons heeft en ons wilt steunen, willen wij hierbij de eerste foto's van de studio laten zien:

Foto studio 1
    Foto studio 2

Natuurlijk zal er nog altijd werk zijn om de studio te perfectioneren.
    Maar op dit moment is het functioneel en bruikbaar voor de FearFM uitzendingen.

Kortom wij willen Bax-shop nogmaals bedanken voor de steun en vertrouwen in ons project "FearFM"!

Ps. meer info? Check http://www.fear.fm

Met vriendelijke groet,

Robert
    FearFM

[Edit Rick]Heb de foto's even omgezet naar links, ze zijn wel erg groot. ;)

Comment

Prachtige studio mannen, ook heel erg gaaf dat je nog een verlenging van het contract hebt gekregen! Gefeliciteerd!

Heb jullie ook regelmatig aan de telefoon gehad en mail contact.

Succes ermee! Is het niets om Jeffrey (ook van Bax) een keer een live setje te laten doen?

Comment

Succes ermee! Is het niets om Jeffrey (ook van Bax) een keer een live setje te laten doen?
        Alle dj's zijn ingelicht over de mogelijke opties om in de studio te komen draaien :)

Comment

Was de omgekeerde drank-carrousel ook mee-gesponsord ? 8)

Nee, even alle gekheid op een stokje.. Ik vind het echt een heel vette studio, erg netjes! Zelfs de posters hangen netjes, top!

Comment

Jammer dat jullie enkel alleen hardere stijlen draaien.. :wink:

Comment

Ziet er echt D.I.K. uit, gefeliciteerd mannen! Goed bezig en we horen spoedig weer van jullie.

Comment

Ik denk ik reageer hier maar, ipv een nieuw topic aan te maken :P
                Ik was net op de site van FearFM aant kijken, en toen kwam er een banner voorbij
                van de opendag van bax-shop (beetje verlopen xD):

FearFM zal zelf de opmaak van hun site regelen neem ik aan, maar ik d8 ik post het toch maar even hier :P

Comment

Working...
                X