Announcement

Collapse
No announcement yet.

website/tarief

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• website/tarief

Heey gasten,

ik heb ff een paar vraagjes wat mijn websiten en prijs betreft.

1. Vinden jullie de website mooi/professioneel staan. (reclame, wix teken weg en het word een NL domein)

2. Wat vinden julllie van de prijs voor een drive in show? te laag? ik heb een 4 meter lange truss (driehoek), mooie neon verlichte dj meubel 2 scanners (led) & 8 parren al het licht is dmx gestuurd. Geluid: 2 flinke boxen en een TMA twister 8000.
    goeie versterker en voor de rest gewoon lekkere mixer (numark X9) traktor kontrol S4 2 Pick- ups met 2 timecode platen. en aardig wat dj-skils

alvast bedankt!

Daar hebben we dit topic al voor.
    TMA twister 8000
    Dat is een huiskamer subwoofer?
    Last edited by Guest; Sunday-16-01-2011, 00:32.

Comment

En een link naar je site is ook wel handig.

Comment

[QUOTE=Dat is een huiskamer subwoofer?[/QUOTE]

jep! maar voor in zaaltjes van 15 bij 30 is het mééér dan genoeg

en hier is de site hij is nog niet af, maar gewoon even beoordelen op het uiterlijk:

Comment

1 10 inch woofer van 165 watt genoeg voor een zaal van 15 m bij 30 m :(

Als dat werkt snap ik niet waarom mensen nog grote zware woofers kopen. Wij zetten dan al snel 4x een ad-system dubbele 18 inch baskast neer om het een beetjelekker te laten grommen. 2 in ieder geval zeker niet minder. Je hebt het hier over een 450 m2. Zelfs als het niet druk zal zijn gaan er een hele hoop meer in dan 200 man en dat met 1 10 inch woofer van 165 watt. Wouw ik sta versteld. Waar verkopen ze die? De efteling? Het sprookjesbos. Kom op je snapt zelf toch ook hopelijk wel dat je dat echt niet gaat redden. Ik heb veel gezien en veel gemaakt maar met 1 10 inch ga je dat niet halen. Maar goed als jij beweert van wel ben ik benieuwd ik wil wel een keer komen luisteren. Laat maar weten wanneer je in een zaal staat van 15m bij 30m waar flink wat volk staat en ik kom graag je ervaring delen. Wie weet bestaat onze volgende set dan ook mede uit een tma twister 8000. Sorry maar geloof het nu nog niet.

De site: De opbouw en style is zeker wel leuk maar de teksten HMMMM. Sorry maar daar ben ik echt niet over te spreken. De tekst van bijvoorbeeld wij zijn bijna elke vrijdag en zaterdag beschikbaar / vrij is zeker wel een favoriet is het niet? Staat er nogal vaak op in ieder geval. Ook Waarom wij omdat wij voor een laag tarief van 40 euro. Hmmmmm ik ken er die het voor 75 euro heel de avond doen. ( wij niet hoor ;) ) Verder is het aan de klant zelf of hij / zij het duur vind of goedkoop. Wat krijg ik voor die 40 euro. Is dat incusief vervoer opbouw afbraak of tellen jullie alleen de uren die jullie draaien. Als ik jullie was zou ik in ieder geval de tekst flink verranderen. Zet er eventueel wat foto's bij.

Ook het intro is gaaf maar zet er een skip intro knop onder en ga meteen door ''naar binnen'' als het afgelopen is.

Niet dat ik veel over een site mag zeggen om eerlijk te zijn want de onze is al meer dan een jaar in aanbouw omdat we er gewoon geen tijd ( maar ook vooral animo ) voor hebben.

Comment

Heb Ff Gekeken het zalltje zal 5-13 sorry mijn fout.( ben nooit goed geweest in meters schatten :( )
            En ik weet niet of je ooit dat ding hebt gehoord het produceerd echt en flike bass. En voor die ruimte is dat meer dan genoeg
            Last edited by Rutierut; Sunday-16-01-2011, 23:31.

Comment

Laten we verdergaan over de drive-in show website in dit topic en het geheel over de prijzen hier verder behandelen.

Zijn sowieso leuke topics om eens door te lezen en te kijken hoe anderen hun websites opbouwen en wat zij vragen voor een klus. Dit betekent echter niet dat je alles moet gaan kopiëren, maar je kunt er inspiratie uit opdoen. ;)

Dan leg ik hier een hangslotje aan. :D

Comment

Working...
              X