Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oud & Nieuw 2008 / Kerst / Sinterklaas

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oud & Nieuw 2008 / Kerst / Sinterklaas

:lol: Het is eindelijk gelukt hoor :lol:

Het is een kleinstukje van de demo die ik heb.

Laat maar horen wat jullie er van vinden :lol:

heb je ook een playlist?

effe downen reactie komt zo

Comment

chill gemixt heb zo niets ernstigs kunnen horen 8)

Comment

als ik die minuut heb gewacht na op free te hebben geklikt krijg ik dat de page niet kan worden weergegeven.... :?

Comment

later effe weer proberen ;)

Comment

Originally posted by marcello
            later effe weer proberen ;)
            zoiets ja :wink:

Comment

Het is wel goed gemixt, maar na zo'n 7 minuten viel ik in slaap! :D

Hahaha, :D dit is ECHT geen muziek voor een oud gabber die nu volledig van de hardstyle is!

Maar echt wel lekker mixie hoor !! 8)

Comment

Leuk setje, goed gemixt 8)

Maar na een tijdje viel ik ook in slaap...net als Dyno :wink:
                Totaal niet mijn style :P

Comment

Ja dat heb je hé als je een club DJ bent :P.
                  De een vindt het wel leuk en de andere niet.
                  Maar waarschijnlijk komt vanavond mijn Techno/Hardstyle remix online.
                  Zal hem dan wel ff posten :D

Bedankt in iedergeval voor de leuke reactie's

Comment

Oud & Nieuw 2008 / Kerst / Sinterklaas

Hey forumleden!

De gezelligste feestdagen van het jaar komen er alweer bijna aan. Om te beginnen met Sinterklaas, daarna kerst en tot slot oud & nieuw :)

Wie gaat wat doen? Gaat er veel gedraait worden of zit je liever bij de familie? Wat staat er op jouw verlanglijstje voor Sinterklaas en/of de Kerstman?

Bij mij zal het heel erg veel draaien worden, werken, chillen met vrienden/vriendinnen/familie etc en verder ontzettend veel freten :D

Comment

Ik ga precies hetzelfde doen als jij, behalve dat draaien dan (ik denk draaien op m'n benen 's nachts maar dat terzijde). Ook word ik dan een jaar ouder (1 jan) dus we gaan weer knallen, drinken, eten en van het erg goede leven genieten!!

Comment

Oud en nieuw wil ik in ieder geval vrijhouden om zelf ergens gezellig met wat vrienden te chillen, verder wellicht verversing van lichteffecten door meer decoratief gerichte verlichting en als ik dan nog iets overhou steek ik dat in m'n auto :D

Comment

Sinterklaas vier ik bij het vrouwtje. Kerst weet ik nog niet, oud en nieuw ook nog niet.
                          Daartussen nog wel ff lekker er tussenuit!

Comment

sinterklaas denk toch thuis, kerst thuis 2e kerst i het vliegtuig naar Egypte:P tot 2 jan mag trouwens waarschijnlijk in egypte Hurghada in een nedelandse club draaie :D

dus oud en nieuw ook nog in Egypte en dan weer werken en naar school en weekenden draaien we hebben trouwens best al veel bruiloften opstaan voor 2009 en jullie?

Greetz
                            Evert

Comment

Ik ga echt al mijn energie en geld verspillen aan drank.

Wordt echt weer eens een keer tijd, ben al lang niet meer dronken geweest :oops: kerst en oud & nieuw zijn de ideale gelegenheden daarvoor..

Comment

Working...
                              X