Announcement

Collapse
No announcement yet.

SUB18D huren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• SUB18D huren

Wie heeft er een sub15D (of 18D) te huur voor onder mijn Opera 605's.
    Ik zou er eerst 2 willen proberen en dan kijken of dit aan mijn eisen voldoet.

Ze moeten binnen een straal van 20Km vanaf sliedrecht te halen zijn.

Ik weet dat Jasper er 2 verkoopt, misschien kun je ze nog huren. of hij dichtbij woont weet ik zo even niet.

Comment

Maastricht naar sliedrecht is meer dan 20 kilometer.

Kun je niet gewoon een plaatselijke verhuurder contacteren? Die kan er vast wel aan komen..

Comment

"Vast wel aankomen".

Ik weet niet wat je verwacht van verhuurbedrijven, dat we alles verhuren wat los en vast zit en elk merk en type op de plank hebben liggen? Elk bedrijf heeft een serie luidsprekers in de verhuur waar hun ervaring(en) erg goed mee is/zijn en welke zij ook kwijt kunnen in hun werkgebied.

de dB Technologies Sub-D serie is relatief gezien nog jong en zal door weinig bedrijven worden verhuurd. Het is dus gewoon kijken of er bedrijven in de buurt dB Technologies verhuren (heb even voor je gegoogled, kan niks vinden) of hopen dat iemand op het forum in de buurt woont.

Succes met je zoektocht.

Comment

Euuhmm... ik verwacht niks van verhuurbedrijven, althans niet dat ze allemaal de DB sub 15d in de verhuur hebben.
          Daarom heb ik dit topic ook geopend, wellicht is er iemand die deze wil verhuren.
          En die dicht bij sliedrecht woont.

Ik weet ook dat veel bedrijven deze verhuren maar als je deze googled zitten ze niet in de buurt van sliedrecht.

Comment

Waarom voldoet een showroom niet?

Comment

Originally posted by roderickk View Post
              Waarom voldoet een showroom niet?
              Ik denk dat hij het budget er nog niet voor heeft.

Comment

Da's apart, bij ons in de showroom is luisteren altijd gratis. ;)

Comment

Maar hebben jullie de sub15D in de showroom staan dan?
                  (als dat zo is neem ik mn opera 605D even mee en test ik dit)

Comment

Sub15D niet, Sub18D wel.

Sub 15D's staan op het moment van schrijven wel op voorraad, dus kunnen altijd eens klaargezet worden om te luisteren. Zolang je ze dan ook bij ons wilt kopen als ze bevallen is dat geen enkel probleem. :mrgreen:

Comment

Ik vind het eigenlijk wel een slim idee om ze eerst eens te huren voor een feestje. Dat klinkt toch heel anders dan in een showroom. Net zoals een speaker tijdens een soundcheck in een lege zaal ook heel wat harder lijkt te gaan dan wanneer er 100 man voor staan.

Comment

Dat bedoel ik, een showroom is er volgens mij ook opgemaakt om het goed te laten klinken ;)
                        En tevens ben ik er dan nog niet eens zeker van of ik ze uberhaupt aanschaf.

Comment

Overigens kan het topic worden opgedoopt tot het SUB18D huren,
                          Dus bij deze, verhuurt er iemand een sub18D binnen een straal van 25 kilometer vanaf sliedrecht?

Comment

Working...
                          X