Announcement

Collapse
No announcement yet.

goedkope oortjes voor ipod touch

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• goedkope oortjes voor ipod touch

hoi
    ik zoek goeie goedkope oortjes met een goede bass voor rond de 10 a 15 euro.
    deze heb ik nodig voor op vakantie en dan heb je grote kans dat ze kapot gaan,daarom wil ik ze zo goedkoop.

alvast bedankt

je zou voor deze kunnen gaan: http://www.bax-shop.nl/in-ear-monito...t-details.html
    Met een goede bass en mooi geluidskwaliteit voor een lage prijs.
    Met een zakje om ze in te stoppen!!

Comment

heb jij die oortjes dan ook gehad?

Comment

nee, maar als je bij de reviews kijkt dan is het niet slecht voor 12 euro

Comment

Mm, zo kan ik ook alles neer posten van aanvinken onder de 15 euro en posten maar. Als ik mijn bass op mijn telefoon/mp3 hoog zet, hoor je ook veel bass. Kijk naar wat jouw het beste lijkt, iedereen luistert anders namelijk. Je zou ze ook kunnen beluisteren maar ik weet niet of dit met oordopjes mogelijk is wegens hygiëne.
          Last edited by waltervanpeene; Saturday-26-02-2011, 23:51.

Comment

Het beste is om 'echte' in-ears te nemen, die goed je oor in gaan. Een beetje zoals dit model, of zoals bij de Reloops die eerder aangegeven waren.

Hoe het geheel klinkt, dat is maar de vraag. Ligt er aan wat je zelf verwacht, wat je zelf goed vindt klinken, of de pasvorm goed is en of ze goed afsluiten. Voor een tientje kun je die gok wel nemen. ;) Als ze dan toch kapot gaan en ze bevallen niet, kun je altijd een ander setje uitkiezen.

Voordeel van de oortelefoontjes met dat model, is dat het geheel wat beter afgesloten is en in een kleinere 'ruimte' is gepositioneerd, waardoor er een betere bassrespons kan plaatsvinden.

Comment

Working...
            X