Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl verbouwing nieuwe kantoorruimte!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bax-shop.nl verbouwing nieuwe kantoorruimte!

Bax-shop is uit zijn voegen aan het barsten en daarom gaan we over een poosje verhuizen naar een nieuw stukje kantoorruimte aan de Scottweg.

Omdat jullie hier vast en zeker wel foto's van willen zien, hierbij een fotoreportage van de verbouwing:
    Foto-album

Zoals je ziet, is er nog veel te doen aan de nieuwe ruimte. Ik ben er af en toe te vinden en heb dus meer zicht op de verbouwing. :mrgreen:

Ook zie je een stukje loods terug. Hier is voornamelijk de opslag van de Bax eigen merk effectjes terug te vinden en je ziet een klein stukje van onze foto- en video 'studio'. :)

Morgen worden er palletstellingen neergezet, dus dan hebben we weer een beetje ruimte om te filmen! Vanavond gaan een collega en ik alvast voorbereidingen treffen... veel gesleep. :mrgreen:

Veel succes ermee! Het pand ziet er goed uit, zowel van binnen en buiten mooi modern;)

Comment

Ziet er inderdaad erg mooi uit! Vooral waar alles gevestigd is.

Comment

Is dit pand alleen voor de helpdesk of is er ook meteen een showroom?

Voor de rest ziet het er erg netjes uit!

Comment

Showroom gaat hier niet komen, dat komt ergens anders.

Comment

En dit word een definitieve verhuizing?

Comment

Dus een showroom en helpdesk op 2 verschillende plekken?

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
                En dit word een definitieve verhuizing?
                <sarcasm>

Nee dit is geen definitieve verhuizing.... deze verbouwing en verhuizing is maar voor een week... zodat ze de huidige locatie kunnen uitbouwen en dan alles weer terug brengen.... want de magazijn jongens klaagden pas dat ze zo weinig te doen hadden... dus hebben ze dit bedacht om ze bezig te houden.

</sarcasm>

Comment

Ik vind kantoor en showroom los van elkaar raar. vandaar

Comment

dat is niet zo vreemd hoor... gebeurd overal om je heen: AH, blokker, xenos, Coolcat, freerecord shop, dixons, It's, etc.... allemaal zijn het winkels met een (klein)magazijn, geen kantoor.

Kantoor kan prima elders want mensen van IT, boekhouding, helpdesk, marketing, heb je niet nodig in een showroom. Showroom heeft ruimte nodig voor display en magazijn voor de meest voorkomende producten.

Comment

Ziet er nu al netjes uit!

Ik weet lekker waar het pand staat.

Comment

Originally posted by Dj-Walter View Post

Haha ik ook ! Aan de Scottweg :p

Comment

Originally posted by Dj-Walter View Post

Toevallig, ik ook!

De showroom komt wel in de buurt hoor, maar daar komt wel weer meer informatie over als het zover is. :mrgreen:

Comment

Originally posted by zassie View Post
                            dat is niet zo vreemd hoor... gebeurd overal om je heen: AH, blokker, xenos, Coolcat, freerecord shop, dixons, It's, etc.... allemaal zijn het winkels met een (klein)magazijn, geen kantoor.

Kantoor kan prima elders want mensen van IT, boekhouding, helpdesk, marketing, heb je niet nodig in een showroom. Showroom heeft ruimte nodig voor display en magazijn voor de meest voorkomende producten.
                            Niet helemaal mee eens. Helpdesk (die toch wel op het kantoor zal zitten) moet toch soms (bij specifieke vragen) wel bij de producten kunnen kijken (bij een 'gewone' winkel kan de medewerker wel even helpen en is het dus niet zo noodzakelijk, bij een internetwinkel wel..).

Comment

Kijken? niet nodig...en lang niet altijd mogelijk daar lang niet alles is opgesteld in de showroom of zelfs op voorraad is. handleidingen, collega met meer kennis raadplegen of contact met de leverancier kan veel doeltreffender en efficienter zijn.

in het geval dat ze echt moeten gaan kijken moeten ze je sowiso terug bellen... gezien het hoofd magazijn nog steeds bij het kantoor zit en niet bij de showroom lijkt me dat eenvoudig. Of ze plegen gewoon een telefoontje naar de showroom....

Comment

Working...
                              X