Ik weet niet of het mag, ik waag het er op.
Op marktplaats verkoopt iemand de volgende set:
2 x topkasten JBL Sound Power (2 x mid, 2 x hoog)
2 x baskasten JBL Sound Poxer (4 x bas)
1 x digitale crosover Dab audio dcx-24
1 x mengpaneel Citronic cd-6
1 x mixer Citronic sm-fx500
1 x dubbele cd player Citronic cd-6
4 x versterker HQ power vpa-21300mb
Let op het Citronic CD-6 mangpaneel wat er niet bij zit en bovendien hetzelfde typenummer heeft als de CD-6 cd speler. Enfin, meneer vraagt er 14.000 euro voor, jawel u leest het goed, veertienduizend euro. Nu moest ik gokken met de JBL luidsprekers dus heb ik er hier een paar uit de shop gezocht die vrijwel gelijk zijn. Dan kom ik uit op een nieuwprijs van globaal 7500 - 8000 euro. Dan lijkt 14.000 mijn wat veel voor gebruikt spul. Vergissing van de bank of zou hij nog in het belgische frank tijdperk leven? Of is zulk spul in België zoveel duurder dan hier? Dit is een prijs als je een stapeltje wat oudere broadcast apparatuur te koop hebt, maar Citronic en JBL, nog HQ lijken mij broadcast kwaliteiten te bezitten.
Ik vond het opmerkelijk en daarom wil ik het hier even laten zien.
Op marktplaats verkoopt iemand de volgende set:
2 x topkasten JBL Sound Power (2 x mid, 2 x hoog)
2 x baskasten JBL Sound Poxer (4 x bas)
1 x digitale crosover Dab audio dcx-24
1 x mengpaneel Citronic cd-6
1 x mixer Citronic sm-fx500
1 x dubbele cd player Citronic cd-6
4 x versterker HQ power vpa-21300mb
Let op het Citronic CD-6 mangpaneel wat er niet bij zit en bovendien hetzelfde typenummer heeft als de CD-6 cd speler. Enfin, meneer vraagt er 14.000 euro voor, jawel u leest het goed, veertienduizend euro. Nu moest ik gokken met de JBL luidsprekers dus heb ik er hier een paar uit de shop gezocht die vrijwel gelijk zijn. Dan kom ik uit op een nieuwprijs van globaal 7500 - 8000 euro. Dan lijkt 14.000 mijn wat veel voor gebruikt spul. Vergissing van de bank of zou hij nog in het belgische frank tijdperk leven? Of is zulk spul in België zoveel duurder dan hier? Dit is een prijs als je een stapeltje wat oudere broadcast apparatuur te koop hebt, maar Citronic en JBL, nog HQ lijken mij broadcast kwaliteiten te bezitten.
Ik vond het opmerkelijk en daarom wil ik het hier even laten zien.
Comment