Announcement

Collapse
No announcement yet.

recentie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• recentie

beste,
    ik schreef een recentie bij JB Systems Six Light (incl. 6 lampen)/
    en onderaan komt de recentie niet,alleen dit
    U heeft reeds een recensie geschreven voor dit product of u bent niet ingelogd. dus wat moet ik doen in de menu waar u een discolamp kunt kiezen daar staat 3 revieuws maar der zijn maar twee dus een van mij maar ik zie die niet ik hoop dat jullie mij kunnen helpen alvast bedankt

Het wil nog wel eens duren voordat hij er ook daadwerkelijk op komt te staan. Ik weet niet of dit ook bij bax-shop zo is, maar het kan zo zijn dat hij eerst door medewerkers word gecontroleerd.

Het is niet vreemd, ik heb het ook.

Comment

Heeft te maken met de caching, wordt binnen 8 uur getoond.

Comment

ok maar nu staat der zelf in de menu trug 2 recentie en geen drie meer ik snap der niks meer van grt giovanni en bedankt voor de antwoorden kijken morgen over achturen dag

Comment

Je review staat er al bij hoor, geen paniek. ;)
          Klik en kijk

Comment

bedankt voor de reactie rick
            maak ik nu kans op die waardeborg van 100 euro en moest ik die winnen
            (wat niet zal gebeuren ) hoe werkt dat dan mag je dan gewoon iets uitkiezen tot 100 euro en wordt dat dan verstuurd naar uw huis of anders leg me dat eens alstublieft uit alvast bedankt grt giovanni collu

Comment

Je maakt inderdaad kans op de waardebon voor de review. Mocht je winnen, dan krijg je een cadeaubon-code die je kunt gebruiken in de webshop.
              Zo kun je zelf bepalen waar je korting op wilt krijgen, of welke producten je voor dat bedrag wilt hebben.

Comment

maar wordt dat dan thuis bezorgt of moet je het dan in de winkel gaan halen alvast bedankt grt giovanni collu

(PS: moest ik winnen zouw ik deze product kiezen namelijk de
                American DJ Reflex LED lichteffect van 99.00 euro)

Comment

Je bestelt dan gewoon via de webshop, dus kun je ook aangeven of het bezorgd moet worden, of dat je het wilt ophalen.

Comment

ok bedankt voor alle informatie grt giovanni collu dag

Comment

Working...
                    X