Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bedrijfskleding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ben niet helemaal tevreden met de drukkwaliteit. Heb er niet genoeg verstand van, maar het kan aan het logo liggen of aan de drukker. Het is niet helemaal glad, maar een beetje korrelig.

Ik heb bewust voor een hoodie gekozen, omdat het lekker is in de koud en je staat in te laden en het ziet er iets jonger/dynamischer uit. Het is natuurlijk persoonlijk. Ik vind zonder hoodie ook nooit zo mooi bij de nek staan.

Vroeger (toen het oude logo er nog was) had ik polo's. Mijn ervaringen waren hiermee nogal negatief. Ze zaten niet lekker, maar zag er ook erg goedkoop uit (het valt gewoon niet zo mooi als een Ralph Lauren polo).

Edit: Ik moet er wel even bij vermelden dat ik erg blij ben dat ik naar zwarte kleding ben overgestapt.
    Last edited by roderickk; Sunday-25-01-2009, 21:26.

Comment

Uiteraard is het handig bij het laden/lossen maar dan hou ik meestal toch lekker m'n jas aan. ;)

Hiernaast ligt't een beetje aan de polo die je neemt. Ik zat voor mezelf te denken aan een tweekleurige zwart-wit polo, zwart met witte mouwen en witte kraag dus.
      Voor drive-in werk zou dit goed zijn, voor backstage uiteraard wat minder. Maargoed, ik voer toch geen producties uit onder m'n eigen naam. ;)

Comment

De polo's die ik had waren 170gram, het mag best een stuk zwaarder. Het waren witte polo's en ze zagen zelfs een beetje door. Altijd dus een T-shirt eronder aan en dus erg heet, wanneer je vlak bij een stel parren staat.

Comment

Originally posted by roderickk View Post
          Ik heb bewust voor een hoodie gekozen, omdat het lekker is in de koud en je staat in te laden en het ziet er iets jonger/dynamischer uit. Het is natuurlijk persoonlijk. Ik vind zonder hoodie ook nooit zo mooi bij de nek staan.
          En belangrijk ook: zo'n trui zit gewoon erg lekker.
          En das ook belangrijk als je moet sjouwen en alles opbouwen :)

Comment

Kleine kick. Hier komen over een tijdje een tweetal zwarte polo's met glow in the dark stiksel. :) Worden dus geborduurd, met een klein tekstvak op de voorkant, groter op de achterkant. Zal wel fotootje posten als ze klaar zijn.

Comment

Wat is het toch een creatieve jongen die Rick.

Kan dat spul wel goed tegen de wasmachine dan ?

Comment

Gewoon niet wassen :D

Even een klein sprongetje terug naar Roderick, waar heb jij die kleding besteld?

Ik zoek ook een trui die ook de mogelijkheid heeft voor een groot logo, was namelijk niet mogelijk bij Vistaprint

Comment

Originally posted by George View Post
                  Wat is het toch een creatieve jongen die Rick.
                  Je vleit me :D
                  Kan dat spul wel goed tegen de wasmachine dan ?
                  Ik denk dat het glow-effect na verloop van tijd wel wat zal afnemen, dat kun je niet echt voorkomen. Maar dan blijft het nog steeds mooi wit (hoop ik dan toch ;))

Originally posted by Paradise View Post
                  Gewoon niet wassen :D
                  Dan rent m'n publiek hard voor me weg na 5 klussen, dat gaan we maar niet doen.. ;)

Comment

Originally posted by Paradise View Post
                    Even een klein sprongetje terug naar Roderick, waar heb jij die kleding besteld?
                    Normaal koop ik altijd alles via internet. Dit keer gelukkig niet. Hierdoor kon mooi alles doorbesproken worden en staat het er mooi op. Even de telefoongids.nl erbij halen en zoeken naar de plaatsenlijke drukker. Wel is het vaak zo dat je een minimaal aantal moet afhalen.

Comment

Zo, ik heb de polo's zojuist opgehaald en even snel een fotootje getrokken met de GSM. Voor een eerste indruk, zegmaar. ;)

En die indruk is prima, het ziet er allemaal erg netjes uit. Wel trekken de geborduurde letters nog een klein beetje, maar dit zal na een paar 'kleine wasjes in de wasmasjien' wel bijtrekken.
                      Het glow in the dark effect heb ik natuurlijk nog geen idee van, ze hebben nog niet de tijd gehad om 'op te laden'.
                      Attached Files

Comment

Decibel??

Zit hier in Bilthoven ook een grote drive-in-show met de naam decibel...

Comment

Kan kloppen, ik meen dat er ook eentje in Etten-Leur zit.

Echter profileer ik me echt als Decibel Drive-in shows, die in Etten-Leur is Disco Decibel (even uit m'n hoofd, kan hun website zo 1,2,3 niet vinden) en met diegene in Bilthoven heb ik niet te maken. ;)
                          Ik hou me toch in de regio Zeeland bezig, dus heb geen last van hen en zij ook niet van mij. Het risico van dubbele namen hou je toch wel bij veel namen, zo zijn er vast ook een boel drive-ins die 'party' of 'sound' of 'flash' in hun naam verwerkt hebben.

Comment

Zo rick je wordt nog is professioneel. Hadden de letters niet wat groter gekunt of heb je hier bewust voor gekozen?

Verder een hele brutale vraag: Wat was je hieraan kwijt?

Comment

De letters zijn prima zo. Goed te lezen, maar niet hinderlijk enorm groot. Redelijk subtiel verwerkt dus, wat dus iets netter staat bij een bruiloftje. (Dus eerder informatieve grootte dan schreeuwerige reclame, zegmaar. ;) )

Was 26,50 per shirt kwijt, en dat is inclusief polo, glow-in-the dark stiksel, ontwerpje vooraf en letterkeuze uit diverse lettertypes.

Comment

Denk dat je glow in the dark niet echt ziet.
                                Daar moet het wel erg donker voor zijn denk ik.
                                Neon was dan mischien leuker geweest?

Comment

Working...
                                X