Announcement

Collapse
No announcement yet.

cdj-800 mk2 repareren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cdj-800 mk2 repareren

Hallo,

Heb al even last dat als je aan het draaien bent en je met het jogwheel het nummer een tikkie bij of juist terug wil nemen dat de zijkant van het jogwheel dan reageert op scratsh modus zegmaar.
    Hier een filmpje

Kan ik dit bij bax laten repareren en wat zijn de kosten hiervan?
    Wat is er eigenlijk mis mee?

Wat is er eigenlijk mis mee?
    Dat zouden we eerst moeten (laten) onderzoeken.
    Kan ik dit bij bax laten repareren en wat zijn de kosten hiervan?
    Dan pas kunnen we dat bepalen.

Comment

Dacht dat dit een standaard probleempje was van de cdj's?

Comment

draait het jogwheel nog wel soepel en hoe oud zijn je cdj's

Comment

Het jogwheel draait voor de rest soepel, fabrieksdatum is 2008.
          De cdj's zijn altijd goed onderhouden weliswaar 2e hands.
          Het enige wat er ooit door pioneer aan is gedaan is de cue knop vervangen.
          Voor de rest zo goed als nieuw zou ik bijna zeggen.

Comment

Je kan het ook heel goedkoop oplossen: gewoon je cdj uit de vinyl modus halen en hem in Cdj modus zetten, heb je er ook geen last meer van.;)
            Last edited by Guest; Thursday-21-04-2011, 12:40.

Comment

Dat is ook een optie ja, maar het is natuurlijk niet goed.
              Denk ook dat ik hem gewoon op de cdj modus houd dan, de goedkope oplossing ;)

Comment

Nou woon je niet echt in de buurt, maar zoveel kan het niet zijn..
                Onderdelen gaan vaak flink over de kop.. dus valt als je zelf handig bent..vast goedkoop op te lossen(als je beetje rondvraagt naar de prijzen van de onderdelen)..

Mocht je er niet aan willen beginnen, dan kun je hem altijd naar een repair center brengen, wellicht dat de service gerichte elektronica zaak (vaak een EP of Expert) een monteur heeft die hem wel kan maken!

Comment

Moet ik hiervoor contact opnemen met Pioneer? want zelf begin ik er niet aan want ik wil gewoon dat het goed gebeurd.

Comment

Ik weet niet of Pioneer die producten zomaar aanneemt. Je zou hem wel naar ons op kunnen sturen, wel als risico dat er onderzoekskosten gerekend worden als je niet akkoord gaat met de offerte.
                    Het kost ons namelijk ook tijd om het geheel te behandelen. ;)

Comment

Ja ik snap het, maar als het bedrag nog op een respectabele niveau is wil ik het wel doen. is er geen richtlijn van die prijzen (en die onderzoekskosten) blijft het onder de 50 euro?

Comment

Onderzoekskosten wanneer je niet akkoord gaat met de offerte bedragen 35 euro.

Comment

Working...
                        X