Announcement

Collapse
No announcement yet.

Binnenkort... -> Dancecode, powered by Bax-shop.nl

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Binnenkort... -> Dancecode, powered by Bax-shop.nl

Dancecode

Kijk dat is nog is een leuk programma :)

Comment

Dat lijkt me een erg leuk programma! Ik ben benieuwd wanneer het uitgezonden gaat worden...

Comment

Ziet er stoer uit. Lekker kijken op RTL. Ben benieuw of ze ook dingen over de DJ gear gaan vertellen of zo.

Comment

Voor wie de aflevering gisteren gemist heeft (inclusief mezelf ;)), hebben we gelukkig een online versie!
          RTL XL

Comment

Net zelf even de aflevering terug te kijken, moet zeggen dat het een erg leuk programma is om naar te kijken. Een kijkje achter de schermen, maar wel lekker losjes.

Wat vonden jullie?

Comment

Leuk programma, wordt ook goed reclame gemaakt voor bax-shop.
              Ook leuk dat ze aan het einde nog zegt: ik kan natuurlijk niet zonder een cadeautje aankomen *bestelt bij bax-shop.nl* en als het goed is, is het morgen al binnen ;)

Comment

Juist, Ja wel leuke reclames.
                Meer inkomen Rick!!

Comment

Ziet er leuk uit zeg! Vet progamma!

Comment

Echt wel lachen programma, ga ik volgen :P alleen is t wel een klote tijd, 12 uur snachts.. vraag me daarom ook af of bax nou echt veel moet betalen voor de reclame.

Comment

Jammer dat het om 12 uur moet komen. Ik ga 't voortaan wel terug kijken. Vind 't wel een leuk programma!

Comment

Zekers wel een gaaf programma.

Soms zou wat extra info wel fijn zijn maar echt te weinig is het eigenlijk niet.

Gewoon een lekker programma'tje om ff tussendoor mee te pakken.
                        Stiekem nog wat ideetjes opgedaan.

Verder zag ik wel nog een led dj meubel ( zelfs meerdere keren ) Dus ik weet zo snel niet weer wie maar die is dus niet meer uniek :P

Niet dat ik het daardoor minder vet vind hoor. Het blijft een gaaf iets.

Comment

Elke aflevering is natuurlijk online terug te kijken he. ;) Gewoon de volgende dag na school of werk effe checken dus!

Overigens zag ik op Twitter erg veel positieve reacties voorbijkomen over Dancecode. En dat is alleen maar mooi. :mrgreen:

Comment

Inderdaad, ik vind de tijd ook absurt maar ik kijk hem elke aflevering via rtlgemist ;)

Comment

Working...
                            X