Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beginende DJ

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginende DJ

Hallo allemaal,

Ik wil graag Dj woden maar wat heb ik allemaal nodig ik wil graag hardstyle/hardcore/techno draaien. Ik wil graag zelf liedjes maken.

Alvast bedankt;)

Groetjes,
    Sven103

dan ben je geen dj, maar producer!

Comment

[edit]
      Last edited by Rick; Friday-20-05-2011, 18:14. Reason: Deze onzin willen we niet op het forum. Permanente ban.

Comment

wat heb je nodig:
        Om dj te worden, een dj set (2x pioneer cdj 2000 en 1 x pioneer djm 900)
        Nee hier kan je geen zinnig antwoord op geven zonder te weten of je met de computer wilt draaien of met cd's (of platen) en wat je budget is.

Om producer te worden:
        Alleen een computer met wat software eventueel is een (midi) keyboard ook nog wel handig en natuurlijk een setje goede monitors of koptelefoon.

Ook hier is veel verschil in mogelijkheden en prijs, dus aub ook graag eerst even je max budget vermelden. Dan kan er ook meteen iets passends worden geadviseerd

p.s. 2G1C heeft daar (en met de rest van dit forum) verder totaal niks me te maken. Denk dat je na het plaatsen van dat soort onzinnige reacties niet al te veel helpende reacties meer hoeft te verwachten...

EDIT: Mod was me net voor met een ban, heb ik de hele tekst voor niets geschreven:wink:
        Last edited by SLGV; Friday-20-05-2011, 18:15. Reason: eerder reactie van mod

Comment

Onzin hierboven verwijderd en user permanent gebanned. Dit soort dingen willen we niet op het forum zien.

Comment

heb ik de hele tekst voor niets geschreven
            Je content blijft ook in de toekomst beschikbaar, dus ook voor gebruikers die ooit zoeken op 'beginnende dj' (en daar zullen veel resultaten voor te vinden zijn..).

Comment

heey sven

je mag mijn draaitafel kopen als je wil

zie je maandag op school

doei

Comment

lol haha sven

Comment

Wat heeft dat te maken met heel dit topic? Hou dit soort dingen a.u.b. op msn of facebook maar niet op dit forum. Vind het sowieso al triest dat 'sven103' op deze manier grappig wil zijn op het forum, laat ik bij deze even duidelijk stellen dat dit soort dingen absoluut niet getolereerd worden en direct bestraft worden met een permanente ban. Ongeacht wie het doet.

Het is de bedoeling dat we hier een beetje volwassen met elkaar omgaan, het is geen kinderchat. En als dat toch geprobeerd wordt, zullen hier sancties voor gelden.
                  Dan is dat in ieder geval duidelijk, een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Dit topic gaat op slot, vragen/opmerkingen per PM.

Comment

Working...
                  X