Announcement

Collapse
No announcement yet.

DVD finaliseren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DVD finaliseren

hallo,
    ik heb een DVD die nog gefinaliseerd moet worden, maar mijn dvd-recorder is nu opeens kapot, dus kan ik het niet meer finaliseren. ik ben niet van plan om het te repareren, ik koop een nieuwe. maar dan is mijn vraag: hoe kan ik die DVD gefinaliseerd krijgen?

Bij een niet gefinaliseerde DVD / CD kan je na de eerste keer branden later nog een keer bestanden toevoegen, wil je hem later finaliseren, dan finaliseer je hem tijdens het toevoegen van die laatste bestanden.

In jou geval dus een nieuw project openen, niks toevoegen, en vervolgens branden zonder optie 'later toevoegen mogelijk maken' of met optie 'finaliseren'

Of iets in die richting (ligt een beetje aan de recorder / het gebruikte softwarepakket)

Comment

zoals ik eerder al had gezegt ik mijn DVD-recorder kapot en ga ik een ander kopen, maar daarop kan ik het dan toch niet finaliseren omdat een niet gefinaliseerde DVD alleen op de eerste DVD-recorder kan worden gefinaliseerd. of is dit niet zo?

Comment

Nee, als het goed is kan je hem in elke DVD-recorder finaliseren. Elke DVD-recorder gebruikt hetzelfde principe om data weg te schrijven, het enige wat roet in het eten kan gooien is de software, maar ik ben nog geen software tegen gekomen die dit niet kan.

Comment

Ik heb vandaag een nieuwe DVD-recorder gekocht van philips, maar hij kan die niet-gefinaliseerde dvd niet aflezen. Dus wat kan ik nu doen???

Comment

Even een vraagje, is het een DVD-recorder die je op je TV aansluit, of een DVD-brander voor in de pc.

In beide gevallen zou het moeten lukken, maar bij de eerste kan de software nog wel eens moeilijk doen.

Comment

het is een dvd-recorder die op de tv wordt aangesloten. zoals je zei ligt het dan aan de software, dus heb ik dan pech.

Comment

Je kan proberen hem te finaliseren in een DVD-brander voor de pc, ik denk dat dit ook wel moet lukken.

Comment

Ik had het op mn laptop geprobeerd, maar die kan het niet aflezen.

Comment

Dan blijft er denk weinig over van je dvd hooguit een onderzetter..

Comment

Kan het misschien ook niet lukken op een dvd-recorder van hetzelfde merk???

Comment

Working...
                      X