Announcement

Collapse
No announcement yet.

verhuur software

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    zal morgen even een paar shots maken, en informatie geven bij die shots :)

    Comment


    • #17
      oke ik ben benieuwd

      Comment


      • #18
        ik ben ook zeer benieuwd!

        Comment


        • #19
          Hyperdisco Boeking Beheer Systeem
          Bij deze zoals beloofd de screens met informatie.
          Aller eerst bedankt Walter voor je website dat ik het er op kon uploaden.
          Inloggen
          Als u op onderstaande link klikt ziet u het inlog scherm. Dit spreekt verder wel voor zich.

          Overzicht
          Zodra u bent ingelogt, komt u in het Overzicht. Daar vind u alle boekingen die u in het systeem heeft staan. Op de screen heb ik de gegevens even wazig gemaakt in Photoshop. U ziet hier wie de opdrachtgever is, Wanneer het feest is, waar het feest is ( adres ) en wie de reservering heeft toegevoegt.

          Het is ook mogelijk om per maand te selecteren, dit kan via het vakje rechtsboven in. Klik hier voor het vakje geopent.


          Boeking toevoegen
          Uiteraard moet u de boekingen kunnen toevoegen, dit doet u onder menu knop Reservering toevoegen. U krijgt dan het volgende te zien, Let op: ik heb 2 links gebruikt voor deze pagina. Het past namelijk niet.
          Link 1
          Link 2


          Boeking Bekijken
          Als u een boeking heeft toegevoegt kunt u deze uiteraard ook bekijken en eventueel uitprinten. U krijgt het dan alsvolgt te zien:


          Accounts
          U kunt uiteraard meerdere accounts toevoegen. U gaat met uw admin account naar de Accounts pagina ( alleen zichtbaar voor admin )
          als u op die pagina bent, zit u dit:

          Als u nu een nieuw account toe wilt voegen gaat u naar Toevoegen. U ziet dan het volgende scherm.



          Verder denk ik dat de screens voor zich spreken.

          Indien interesse laat het me even horen, dan zullen we wat afspreken.


          Met vriendelijke groet,

          DJ-Drace

          Comment


          • #20
            Het ziet er heel erg mooi uit.

            Maar dit is dus eigenlijk alleen evenementen planning en geen materiaal beheer? (Dus je selecteert niet ook nog eens uit een lijst of zo welk materiaal er mee gaat of wel ?)

            Comment


            • #21
              Nee, je selecteerd kwa apparatuur puur of je:
              een geluidsset
              een lichtset
              complete drive in show
              DJ set
              of anders.


              Ik hoorde gisteren ook van iemand over een apparatuur lijst, of met verschillende shows, en dat op het overzicht dan de apparatuur zou komen.
              Ik zit hier over na te denken om dit bij te maken.

              En ik heb het systeem gemaakt om te zien wat ik met klanten heb afgesproken, om twijfels te voorkomen.

              Comment


              • #22
                hallo djdrace,

                mooi gemaakt, dat zeker! maar niet helemaal wat ik zoek. wat ik voornamelijk zoek is materiaal planning en het makkelijk kunnen maken van offertes o.b.v. die materialen. de agenda planning doe ik in outlook, waarbij ik het personeel als genodigde inzet, zodat ze automatisch een mail krijgen met al de opmerkingen.

                als je bovenstaande ooit nog eens uitbouwt in je programma ben ik zeker geintresseerd, maar voor nu voegt het voor mij helaas niet zoveel toe. maar mooi gemaakt!

                Comment


                • #23
                  Dan houd het voorlopig nog even op ;)

                  Comment


                  • #24
                    ik ken zo een systeem maar ben de naam effe vergeten, bij een firma hier in de buurt houden ze zo al hun materiaal bij en weten ze nog wat er in huis is of zou moeten zijn, eveneens ook wat er in reparatie is.

                    je hebt daarin 1 of 2 "administrators" (materiaalboeker + magazijnchef) die het kunnen bewerken en op alle andere computers in het gebouw kunnen de werknemers uitlezen wat ze voor welke job moeten klaarnemen en hoeveel jobs er zijn enzovoort

                    Comment


                    • #25
                      Dat zal wel een duur grapje zijn dan ;)

                      Comment


                      • #26
                        wij hebben dat op mijn werk in de vorm van easyjob, en zoek daar dus een alternatief voor omdat ik dat niet werkend geinstalleerd krijg.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by dreezer View Post
                          ik ken zo een systeem maar ben de naam effe vergeten, bij een firma hier in de buurt houden ze zo al hun materiaal bij en weten ze nog wat er in huis is of zou moeten zijn, eveneens ook wat er in reparatie is.

                          je hebt daarin 1 of 2 "administrators" (materiaalboeker + magazijnchef) die het kunnen bewerken en op alle andere computers in het gebouw kunnen de werknemers uitlezen wat ze voor welke job moeten klaarnemen en hoeveel jobs er zijn enzovoort
                          Dit klinkt mij in de oren als RMS.

                          @dj-drace mooi gemaakt maar dit is niet echt geschikt voor losse verhuur van apparatuur.

                          Comment


                          • #28
                            voor losse verhuur inderdaad niet.

                            Comment


                            • #29
                              Dat kan je toch zo aanpassen? Je selecteert nu een soort drive-in show, als je daar al je apparatuur neerzet kun je gewoon alle gegevens invullen. In plaats van een drive-in show selecteer je welke apparatuur er gehuurd word. In de overzichtspagina zie je dan naam + apparatuur. Voor dubbel verhuren is er ook vast ook nog wel een mogelijkheid waardoor je als een product op is, je het niet meer kan selecteren.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by dj-drace View Post
                                Nee, je selecteerd kwa apparatuur puur of je:
                                een geluidsset
                                een lichtset
                                complete drive in show
                                DJ set
                                of anders.


                                Ik hoorde gisteren ook van iemand over een apparatuur lijst, of met verschillende shows, en dat op het overzicht dan de apparatuur zou komen.
                                Ik zit hier over na te denken om dit bij te maken.

                                En ik heb het systeem gemaakt om te zien wat ik met klanten heb afgesproken, om twijfels te voorkomen.
                                Misschien is het te verbouwen naar een soort aanvink-systeem binnen een boeking.

                                Dat je dus per datum en tijd aanvinkt of je DJ-set 1, DJ-set 2, parrenset 1, parrenset 2, scannerset 1, trussbrug, statiefset 1, speakerstandset 2, kabelkist 3 meeneemt etc.

                                Je zou dan bij andere boekingen kunnen inzien dat DJ-set 1 bijvoorbeeld op die tijd al weg is voor een ander feestje.

                                Comment

                                Working...
                                X