Als je een paar spullen hebt zou je dat inderdaad gewoon in een lijst kunnen zetten, maar als het iets grotere wordt en je ook nog verschillende opties krijgt (dus bijvoorbeeld geluidsset 1 - maar ook alle onderdelen van die set los) wordt dat wel een heel lange lijst en zou je een koppeling moeten maken tussen die productgroepen en dat lijkt me niet zo heel eenvoudig. Verder zijn nu alle materialen voorgeprogrammeerd, of is er ook nog een toevoeg formulier voor nieuwe spullen of zo?
Als het goed is gaat mijn collega in de zomervakantie een "Rental Management Systeem" programmeren, maar dat is nog niet zeker of dat lukt kwa tijd en techniek, ik zal jullie in ieder geval op de hoogte houden. Nadeel is dat offerering en facturatie daar waarschijnlijk niet mogelijk in zal zijn. Mocht er iemand nog goede ideen of tips hiervoor hebben, laat dat dan weten.
Dat easyjob ziet er goed uit, zal het eens downloaden en kijken of ik het aan het werk krijgt. Enige nadeel daar weer van is dat uitbreidingen dusdanig veel kosten dat ik dat niet de moeite (kosten) waard vindt.
Als het goed is gaat mijn collega in de zomervakantie een "Rental Management Systeem" programmeren, maar dat is nog niet zeker of dat lukt kwa tijd en techniek, ik zal jullie in ieder geval op de hoogte houden. Nadeel is dat offerering en facturatie daar waarschijnlijk niet mogelijk in zal zijn. Mocht er iemand nog goede ideen of tips hiervoor hebben, laat dat dan weten.
Dat easyjob ziet er goed uit, zal het eens downloaden en kijken of ik het aan het werk krijgt. Enige nadeel daar weer van is dat uitbreidingen dusdanig veel kosten dat ik dat niet de moeite (kosten) waard vindt.
Comment