Announcement

Collapse
No announcement yet.

verhuur software

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Werd dit systeem nou vrijgegeven? ziet er goed uit!

Comment

Dit systeem gaat vrij gegeven worden, maar er zal wel waarschijnlijk een account voor €10,- per jaar ofzo komen. Moet ik nog even kijken..

Comment

Originally posted by full effect View Post
        super! In welke taal schrijf je dit trouwens?
        Visual basic computer side, xHTML, CSS, jQuery en PHP icm MySQL internet side.

Net 4.0 framework zal waarschijnlijk wel benodigd zijn, maar dit is gratis te downloaden.

Heb ook het design van de klanten nog iets aangepast:
        Last edited by DynaSpan; Sunday-18-03-2012, 20:13.

Comment

Het ziet er echt goed uit.
          Wat ik bedoelde is of er een mogelijkheid is om sets te maken bij voorbeeld lichtset01
          Dat dan het systeem op de paklijst zegt lichtset01 bestaande uit:
          8x lamp a
          2x kabel b
          Etc.

Comment

Komt er misschien in, moet ik nog even kijken.. Denk niet dat het in v1.0 komt maar je zou wel bij het informatie vakje kunnen zetten 2x lamp 64, 2x stroom kabel e.d. Alles wat in het informatie vakje staat komt ook op de paklijst.

Hier een simpel voorbeeld van de paklijst dan:
            Last edited by DynaSpan; Sunday-18-03-2012, 20:34.

Comment

Zou het mogelijk zijn om de lay-out etc van bv paklijsten facturen etc zelf aan te passen. (eventueel gewoon in css / php of wat je hiervoor gebruikt.)

Comment

Jep deze mogelijkheid komt er. Logo, kan gratis, stijl inbouwen gaat tgen een kleine vergoeding gebeuren

Comment

En weet je al wanneer je het uit gaat brengen

Comment

Wanneer het af is :D. Ik denk over een aantal weken. Hangt een beetje af van school..

Comment

Pfjoe, toenet een BSOD gehad, dacht even dat ik EVS kwijt was maar gelukkig is er alles nog :D. Ben nu bezig met het categorieën systeem.

Helaas werkt ook de updater nog niet na behoren.
                      Last edited by DynaSpan; Thursday-22-03-2012, 19:37.

Comment

Regelmatig een backup maken is zeer zeker niet onverstandig ;)

Comment

Heb ik ook :)

Comment

Stom dat je posts niet meer kan editen na 24 uur.

Alle updates zullen voortaan ook hier worden geplaatst. Ben nu bezig met het categorie systeem.

En tips/ideeën zijn natuurlijk zeer welkom! Heb je een tip/ideeën plaats hem dan :D

Update:

En er is een instellingen scherm gekomen waar je voorlopig alleen belasting kan instellen. Wanneer je voor het eerst EVS opent word automatisch gevraagd of je naar het instellingen scherm wilt. Heb je ideeën of dingen die je graag zou willen instellen? Twijfel niet om dat idee naar mij te sturen :D

Screens staan hier
                            Last edited by DynaSpan; Sunday-25-03-2012, 13:59.

Comment

Waneer komt de Beta / test versie beschikbaar ? :cool:

Comment

Zal het binnenkort alvast een releasen, echter werkt het update systeem nog niet helemaal helaas.

Categorieën is nog pas half af, en producten en verhuren is nog geen begin aan gemaakt, dus eigenlijk is alleen klanten, uitloggen en een paar instellingtjes af..

Comment

Working...
                                X