Announcement

Collapse
No announcement yet.

verhuur software

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

- belasting per product ingeven niet handiger? met oog op levering naar buitenlandse klanten wellicht handig.
    - klantscherm meer uitbreiden: land, belastingnummer, KvK, postadres, extra informatie, etc.

Comment

Wellicht ook interessant in deze discussie: Rentman online verhuursoftware.

Een online pakket met uiteraard materiaalbeheer, offertes en facturen genereren, een CRM module maar beschikt ook over gecompliceerdere modules voor onder andere het plannen van medewerkers en synchronisatie met Outlook, Smartphones en diverse boekhoudpakketten.

Net als bij de bovenstaande optie neem je een maandabonnement waardoor je geen servers hoeft te beheren, geen grote kosten hoeft te maken en je samen met het personeel altijd overal toegang hebt tot alle gegevens.

De software is ontworpen voor middelgrote verhuurbedrijven en leent zich uitermate voor licht- en geluidsbedrijven die naast losse verhuur ook projecten doen waar ze transport, personeel en materiaal op inplannen.

Comment

Wij hebben begin dit jaar het RMS pakket aangeschaft. Gaan we binnenkort implementeren..

Comment

Wij hebben ook al enkele jaren RMS. Ik blijf het een ongebruiksvriendelijk stuk rommel vinden... Ik hoop dat de online versie iets gebruiksvriendelijker wordt!

Comment

http://www.rentaldynamics.nl/ komt binnenkort online, geen ervaring mee verder en kwam het toevallig via een ander forum tegen.

Rentman ziet er goed uit!(Best wat ik tot dusver heb gezien) Maar hoe sterk is de administratie kant? Ik zie alleen iets over facturen en offertes, maar zit hier ook een heel grootboekrekeningen systeem in of ben je nog steeds afhankelijk van een extra/ander boekhoud programma?

Comment

Originally posted by remixed View Post
              http://www.rentaldynamics.nl/ komt binnenkort online, geen ervaring mee verder en kwam het toevallig via een ander forum tegen.

Rentman ziet er goed uit!(Best wat ik tot dusver heb gezien) Maar hoe sterk is de administratie kant? Ik zie alleen iets over facturen en offertes, maar zit hier ook een heel grootboekrekeningen systeem in of ben je nog steeds afhankelijk van een extra/ander boekhoud programma?

dat rental dynamics ziet er op het oog ook goed uit (ook omdat ik met snelstart werk)

Persoonlijk denk ik dat het wensbaar is om verhuur en daadwerkelijke boekhouding gescheiden (maar wel gekoppeld) te houden. Simpele reden: dan kan je het makkelijker uitwisselen met boekhouder of accountant. Die zullen namelijk eerder werken met een administratie pakket dan een verhuur pakket.....
              Dat vertaald zich dan als volt: boekhouding inleesbaar = niet overdoen = minder tijd = minder hoge rekening.
              Last edited by zassie; Wednesday-16-05-2012, 16:43.

Comment

Originally posted by zassie View Post
                Simpele reden: dan kan je het makkelijker uitwisselen met boekhouder of accountant. Die zullen namelijk eerder werken met een administratie pakket dan een verhuur pakket.....
                Dat vertaald zich dan als volt: boekhouding inleesbaar = niet overdoen = minder tijd = minder hoge rekening.
                CSV of XML export vanuit je eigen verhuurpakket en klaar... toch?
                Tenzij het weer een of ander boekhoudpakket is wat niet met dergelijke standaarden overweg kan :?

Comment

Ben het eens met Zassie, maar zo iets brengt als starter toch relatief hoge kosten met zich mee. Als je normaal alles in excel doet en simpel boekhoud software, dan stap je nu over naar een betaald verhuur software en uitgebreid boekhoud software(die aansluit op verhuur software, zijn meestal niet de simpelste/goedkoopste).

Ik zou het dus ook gescheiden houden, maar dit pas doen als je een flinke omzet hebt. Hiervoor is het nog redelijk te overzien met enkel boekhoud software en excel.

Comment

Komt er binnenkort nog een update van EVS?? gebeurt al een tijdje niks meer;)

Comment

• Tja EVS,

Ik denk dat ik het programma laat voor wat het is, en dat er binnenkort een web versie van komt. Alleen wil ik eerst eens weten wat jullie precies kunnen instellen e.d.

Verder moet ik nog andere website's maken en onderhouden, en tja, die hebben voorgang.

Indien jullie hieronder de functies kunnen noemen die jullie zouden willen zien, dan schrijf ik ze op.
                      Last edited by DynaSpan; Thursday-17-05-2012, 20:40.

Comment

• Na anderhalf jaar ontwikkelen en de afgelopen maanden intensief testen bij enkele klanten zal binnenkort Rental Dynamics beschikbaar worden gebracht voor alle (verhuur-)bedrijven. Bijna alle genoemde gewenste functionaliteiten die in dit topic zijn genoemd zijn in de applicatie opgenomen. Houd onze website in de gaten voor het laatste nieuws. Voor vragen en suggesties kun je altijd contact met me opnemen.

Comment

• Sneak preview op ons pakket, code naam 'Mini-erp'.

Je ziet een basale structuur van het programma en een overzichtje zoals in dit geval het materiaalbeheer er nu uitziet.
                          Er moet nog veel gebeuren qua design (o.a. knoppen, menu's, kleuren) maar het geeft wel een beeld van de functionaliteiten en mogelijkheden die wij willen bieden.

Links is een dynamische boomstructuur te zien die geheel 'on the fly' aangepast kan worden, inclusief verslepen van categorieën. De tabel wordt geheel dynamisch gegenereerd vanuit de database en heeft de mogelijkheden om direct artikelen toe te voegen of te verwijderen.
                          Het is eenvoudig mogelijk om de artikelen aan te passen door simpelweg op het betreffende veld te dubbelklikken en de data te wijzigingen. Bij een druk op ENTER of elders op de pagina klikken wordt dit direct opgeslagen zonder extra benodigde acties. Hierdoor kan bovendien heel snel gewerkt worden want alle database acties gebeuren achter de schermen (AJAX) waardoor het verversen van de pagina niet nodig is.

Mini-erp is een SaaS product en is voor alle gebruikers dus vanaf alle locaties met een internetverbinding te gebruiken. Tablet en Smartphone worden in principe ondersteund waardoor je altijd en overal snel bij je bedrijf kan.
                          In ieder geval zullen materiaal- en setbeheer, materiaalplanning, crewplanning, productie informatie en relatiebeheer onderdeel zijn van mini-erp, inclusief het snel genereren van paklijsten, offertes en facturen.

Mini-erp is nog lang niet af maar aangezien er nu heel wat ingewikkeld werk gedaan is wat hergebruikt kan worden in andere onderdelen zal de ontwikkeling nu wel gaan opschieten.

Comment

• @renevanh

Het ziet er mooi en overzichtelijk uit.
                            Ga je dit ook uitbrengen wanneeer het af is ?

Comment

• Ja, dat is zeker de bedoeling.

Comment

• Waarom Engels en Nederlands door elkaar?

Comment

Working...
                                X