Announcement

Collapse
No announcement yet.

verhuur software

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Iphone is volgens mij toch echt wel de meest zakelijke telefoon of niet?

Comment

• Ik zie altijd voornamelijk iphones liggen. BB ook wel eens maar echt een stuk minder. Van die android dingen zie ik ook zo af en toe. Maar vooral iphones.

Comment

• Nee, verschilt per: je kunt niet zeggen dit is de zakelijke telefoon er is vanalles wat: zowel iphone als andere dingen. Licht maar net aan het bedrijf.
        Hier is het eigenlijk allemaal iphone. Maar ken er ook die htc's hebben.

Comment

• Als ik een app zou maken zou ik dat voor iOS en voor android doen. Dit zijn de twee grote spelers in de markt, voor de andere besturingssystemen zou ik geen app maken. Ik denk niet dat dat de moeite waard is. Die kan je wel gebruik laten malen van een mobiele versie van je site.

Comment

• Alleen dan zit je, wat is het voordeel van een app als hij precies hetzelfde eruit komt te zien als de mobiele versie? Misschien dat er ooit apps worden gelanceerd, maar dan moet ik mij daar eerst in verdiepen (a). En sowieso pas naar de eerste release van de mobiele versie.

Comment

• Je kan in de app natuurlijk handige dingetjes zoals integratie met je adresboek verwerken of dat je gelijk vanuit je app een verhuurafspraak in je agenda kunt zetten.

Comment

• Of de hele agenda synchroniseren...

Comment

Working...
                X