Announcement

Collapse
No announcement yet.

Draagblad voor platenspelers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Draagblad voor platenspelers

Hallo,

Ik ben op zoek naar iets wat ik kan bevestigen aan mijn complete dj setup (aan de zijkanten) om links en rechts een platenspeler op te plaatsen, een soort plateau / draagblad dat gebruiken ze ook om een laptop op te plaatsen, maar het moet groot genoeg zijn om platendraaiers op te plaatsen.

Iemand die kan zeggen hoe dit heet en waar te koop.

denk dat deze wel eens zouden kunnen voldoen http://www.bax-shop.nl/rackmounts/ro...t-details.html (meten is weten).
    Ik heb ze zelf (niet voor platenspelers), bevallen mijn prima, 2 in een set MET opberg tray voor in 19inch rack.

Comment

Ik had al gezocht in de webshop van BAX maar ik kon ze niet vinden.
      Dit is wat ik zocht en ik denk dat de maat wel goed zit.

Bedankt.

Comment

Ik heb ze nog niet durven bestellen, bovenin haken ze op de flightcase maar ik heb geen ruimte voor die haken omdat het mengpaneel tegen de zijwand van de flightcase komt, en als ik ze niet kan inhaken zal dit nooit de 11kg kunnen dragen van de TT

Comment

haken zijn hooguit 2 cm over het profiel van je flightcase. Als je die ruimte niet hebt gaat geen enkel systeem in deze trend werken... dan zal je echt een tafel ernaast moeten doen ofzo. Of zelf een klaptafel-systeem aan je flightcase bouwen, maar dat is verre van ideaal mijn inziens.

Los tafeltje ernaast: http://www.bax-shop.nl/overige-stand...t-details.html

Zelf heb ik zo'n (soort) flightcase: http://www.bax-shop.nl/combi-flightc...t-details.html en het systeem werkt prima bij mij.

Een nieuwe case kan ook alles in een keer oplossen: http://www.bax-shop.nl/combi-flightc...t-details.html

Comment

Kijk dit is wat ik bedoel met geen plaats tussen de mixer en de zijkant van de flightcase. alles zit tegen elkaar aan.

Comment

juist.. je hebt zo'n case... nee dat gaat dan idd niet werken. Je zou voor die bladen echt een case moeten hebben met aluminium sluitprofiel. (wat ook horizontaal loopt).
              Last edited by zassie; Monday-11-07-2011, 19:36.

Comment

Dan zal ik iets anders moeten verzinnen, als ik dat eerder geweten dan had ik mijn meubel wat langer gemaakt zodat de TT's op het meubel konden geplaatst worden.

Comment

Kan me herinneren dat Penn Elcom hier misschien wat voor heeft, een soort plateau dat van verticale naar horizontale positie uitklapt, aan je flightcase vast te schroeven. Zal er eens achteraan gaan als er meer tijd is, help me even herinneren. :mrgreen:

Comment

En heb je het al gevonden, LooooL
                    Ik ga even googelen of ik iets kan vinden.

Comment

Ik kon niets vinden op het net en dus heb ik het zo opgelost, 2 plankjes, 4 ijzeren pootjes, 1 potje verf, 24 schroeven en 8x vloeken en ik was er klaar mee.
                      En met mijn 2 linkerhanden ben ik er toch redelijk tevreden over.

Comment

Netjes opgelost! Zelf vind ik het ook erg leuk om oplossingen te vinden voor toepassingen waar niet iets "kant en klaar" voor te vinden is. Mijn complimenten.

Comment

Netjes opgelost! :)

Comment

Intussen is er een flightcase in de maak waar alle apparatuur zal worden ingebouwd, (dubbele cd spelers, mengpaneel, 2x TT van synq, switcher voor de lichten, versterker)
                            De flightcase zal 1.70m lang zijn en 40cm hoog zijn en zal rusten op een opploooibare voet, dus gemakkelijk te vervoeren met 2 personen.

Comment

Het ziet er goed uit, niets mis mee dacht ik.

Comment

Working...
                              X