Announcement

Collapse
No announcement yet.

verzending volgen als gast

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• verzending volgen als gast

ik heb mixvibes cross pack hier gisteren aangekocht en heb geklikt op 'ik ben een gast en wil direct bestellen' nu zou ik willen volgen waar mijn levering ongeveer is maar in de mail die ik heb gekregen staat er dat ik mij voor deze informatie moet inloggen... ik heb pas na de levering dit account aangemaakt om deze vraag te kunnen stellen

Je heb toch de track en trace code via een mailtje gehad? Daarmee kan je op de site van PostNL de zending volgen.

Comment

maar ik woon in belgië en dan is dat met tnt en zouden we dat hier op de site moeten doen.

Comment

Naar mijn weten kan je op de site van PostNL ook zendingen naar het buitenland volgen.

Comment

IK heb onlangs ook besteld vanuit belgië en ik kon met de track en trace code gewoon volgen waar mijn pakje was, dus dat kan vanuit België.

Je krijgt van BAX.nl een mail met als onderwerp : Bestelstatus verandering uw bestelling is verzonden. In die mail staat een track en trace code en net erboven een link, klik op die link en je kan je zending volgen.
          Last edited by Mol; Friday-29-07-2011, 19:27.

Comment

het probleem is dat er geen track en trace nummer in mijn e-mail staat...

Comment

Er staat een link, geen track en trace nummer. Klik op die link en je krijg de track en trace website met jou nummer al ingevoerd.

Comment

de enige links dat er in de mail staan zijn baxshop.nl of helpdesk@baxshop.nl

Comment

Ik krijg altijd gewoon zo'n mailtje:

Comment

zo een mail heb ik dus niet ontvangen...

Comment

Dan is je verzending mogelijk nog niet verzonden ;)
                      Dat zou ook niet gek zijn, aangezien de webshop vermeld:

In bestelling bij fabrikant.
                      Wordt verwacht over 2 weken.

Comment

Beste is om in zo'n situatie de helpdesk te contacteren, die kunnen wat beter in gegevens kijken. ;)

Heb je wel een digitale factuur en pakbon gekregen?

Comment

Working...
                        X