Announcement

Collapse
No announcement yet.

dj

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ok bedankt allemaal

Comment

Wij hebben een site,
      En laten de mensen cash betalen als we aankomen.

Comment

Als jullie aankomen, meteen geld vragen? Ik doe het altijd achteraf. Dan kan je eventueel ook fooi vangen, als ze het leuk vonden.

Comment

Geld vragen op voorhand is not done, de klant krijgt het gevoel dat ze aanzien worden als slechte betalers. achteraf je geld vragen is veel beleefder en zoals Dj-Scratch al zei, als ze heel tevreden waren krijg je mischien nog een fooi.

Comment

Jurgen snapt 'm!

En het is gewoon netjes pas geld te vragen als de dienst geleverd is ;)

Comment

Ja, sorry verkeerd overgekomen.
              Ik bedoelde dat we dus gewoon cash vragen als we gaan draaien ergens en niet geld op een rekening laten storten via site ofz.
              En natuurlijk ook achteraf. Want een fooitje is niet mis!
              Afgelopen zaterdag avond bij een BBQ gedraait.
              We deden het gewoon gratis, beetje zelf-promotie.
              Gingen er een paar met een pet langs, wij wisten van niks.
              Kregen we gewoon 50 euro (:

Comment

Tot bepaalde hoogte geef ik de klant altijd zelf de keuze voor contant of op rekening. Regelmatig wordt er bij contant inderdaad een fooi gegeven, maar ik heb het idee dat de mensen die voor overmaken kiezen dat toch al niet van plan waren. (er zijn natuurlijk uitzonderingen en dan krijg je gewoon meer overgemaakt :p)

Comment

Vaak willen verenigingen e.d. het overmaken zodat het overzichtelijk blijft in de in- en uitgaven. Meestal regelt de penningmeester zoiets en is die niet eens aanwezig op het feest zelf, dus fooi hoef je niet te verwachten.
                  Particulieren geven het meestal gewoon cash.

Comment

je staat overigens niet automatisch ingeschreven bij de KvK als je een belastingnummer hebt. andersom dan weer wel.

Comment

Bij ons betalen de meeste klanten gewoon vooraf per bank. Als mensen zich daar echt niet happy bij voelen mogen ze ook 50% achteraf betalen (eveneens per bank).

Bij professionele entertainmentbedrijven is vooruit betalen overigens heel normaal. Boek maar eens een bekende artiest...

Comment

Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
                        Bij ons betalen de meeste klanten gewoon vooraf per bank. Als mensen zich daar echt niet happy bij voelen mogen ze ook 50% achteraf betalen (eveneens per bank).

Bij professionele entertainmentbedrijven is vooruit betalen overigens heel normaal. Boek maar eens een bekende artiest...
                        Ja, zeg dat je nu tiesto boekt,
                        Dat kan denk ik niet eens.
                        En ik denk dat je wel vooray moet betalen

Comment

Dat is heel anders, en die hoeft geen fooi te verwachten want die vraagt al een paar duizend euro voor eventjes draaien.

Comment

Natuurlijk kun je ook Tiesto gewoon boeken, mits hij beschikbaar is. Maar die komt niet voor een paar duizend euro hoor ;)

Maar ook mijn klanten hebben er in 90% van de gevallen geen problemen mee om alles vooraf te betalen. En als ze graag een fooi willen geven krijg je die toch wel, al is dat natuurlijk minder vaak dan wanneer ze contant moeten afrekenen.

Aan de andere kant, veel bruidsparen doen van tevoren al centjes in de envelop voor de dj.

Ik vergelijk het altijd maar met een vakantie, die betaal je ook gewoon vooraf terwijl je nog niet precies weet wat je kunt verwachten.
                            Last edited by Geluid-en-licht.com; Thursday-18-08-2011, 19:52.

Comment

Working...
                            X