Announcement

Collapse
No announcement yet.

Legale muziek...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Legale muziek...

Hallo iedereen!

Ik heb al vele fora gelezen met dezelfde onderwerpen maar heb eigenlijk nog niet echt mijn antwoord gevonden, daarom stel ik deze hier specifiek;

Van oorsprong ben ik een DJ die altijd met cd's draaide. Nu heb ik al deze cd's overgezet op mijn computer en draai nu met mijn controller. Deze cd's zijn uiteraard allemaal legaal gekocht! Ook heb ik muziek uit de iTunes-store, om te bewijzen dat deze muziek legaal is, is niet moeilijk: gewoon ontvangstbevestiging tonen... Maar moest ik nu een controle krijgen op een feestje waar ik draai door een Sabam-controleur, moet ik dan al mijn cd's bij me hebben? Ik hoop dat iemand me kan helpen!!!

Alvast bedankt!
    Jordi van den Bos

Stel hier uw vragen (en vind antwoorden) over muziek, dj`s en overige gerelateerde zaken.

lees dit is door ik denk dat dat al veel vragen ophelderd

Comment

Originally posted by Fallgum View Post
      http://www.bax-shop.nl/forum/f11-muz...iek-11900.html

lees dit is door ik denk dat dat al veel vragen ophelderd
      Hartelijk dank!

Comment

Wil je het écht zeker goed weten dan mail/bel je naar de buma/stemra of sabam (of zo iets) in belgie.

Comment

Normaal gezien moet je de originele cd mee hebben, alsook de aankoopfacturen van Itunes, maar ze doen niet moeilijk als je het niet bij heb en je achteraf kan bewijzen dat je wel de originele cd's hebt. wel moet je een dj licentie hebben als je met kopie's of itunes muziek draait.

Maar zoals jan al zei, even bellen met burma en je weet het 100% zeker, want op forums krijg je diverse antwoorden en wat mag je dan weer wel en niet geloven.

Comment

Originally posted by Mol View Post
            Normaal gezien moet je de originele cd mee hebben, alsook de aankoopfacturen van Itunes, maar ze doen niet moeilijk als je het niet bij heb en je achteraf kan bewijzen dat je wel de originele cd's hebt. wel moet je een dj licentie hebben als je met kopie's of itunes muziek draait.
            Is bij ons in België zo mol, ik neem aan dat het in Nederland niet zo veel verschilt, toch even melden ;)

Comment

Working...
            X