Announcement

Collapse
No announcement yet.

(Dj) weet niet hoe ik verder moet (need help)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• (Dj) weet niet hoe ik verder moet (need help)

Beste,

Ik begon mixen leuk te vinden afgelopen zomer 2013, dus ik had alleen maar gemixt op mijn ipad met een cabeltje erbij zodat ik mijn koptelefoon kon gebruiken, en dat was niet slecht. Ik had gespaard om een controller te kunnen kopen, en dat is me gelukt ik had pioneer ddj ergo-k gekocht. En hij is heel erg fijn om mee te mixen en doordat ik nu een controller heb, begrijp ik meer wat het allemaal inhoud met 'DJ'en'.
    Jullie kunnen naar mijn mixtape luisteren zodat jullie weten hoever ik al ben met mixen.

youtube: www.youtube.com/djqueenbeat

Alleen het probleem is ik weet niet hoe ik verder moet, ik draai alleen maar nu als hobby thuis, ik zou wel willen om een keer in een feest te draaien maar ik weet niet hoe?
    Kunnen jullie mij helpen?

P.S ik weet niet of ik dat link mag plaatsen, als het niet goed is zal ik meteen verwijderen

als je op feestjes wil gaan draaien, dan zal je er voor moeten zorgen dat mensen weten dat je bereid bent om op feestjes te draaien. Reclame maken dus. Begin bij je vrienden, familie, kennissen etc. je merkt vanzelf wel hoe je het beste aanpakt

Comment

Working...
    X