Announcement

Collapse
No announcement yet.

Via Kiala retouren???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Via Kiala retouren???

31 januari 2 grote pakketten bij een Kiala punt afgeleverd. Precies 2 twee weken later ( 14 feb) kon Baxshop mij telefonisch mededelen dat de terug gestuurde pakketten binnen waren.

Als je bij Baxshop iets online koopt dan kan je het met 1 á 2 dagen binnen, Super snel!
    Maar iets terug sturen met Kiala is gewoon ronduit traag! Als je online je verstuurde pakketten wilt traceren online ( track en trace) staat er 12 dagen lang

"Uw pakket is onderweg naar Bax-shop.nl. Op het moment dat Bax-shop.nl het pakket in ontvangst neemt, wordt u per e-mail geïnformeerd"

Ik snap niet goed wat het probleem is? Ik heb al eens iets moeten ruilen wegens verkeerd onderdeel of defect. Zodra ik mijn pakket had verzonden en daarvan de "track and trace" code kon laten zien werd het andere pakket direct door hen verstuurd.

Comment

Originally posted by mogumrs View Post
      31 januari 2 grote pakketten bij een Kiala punt afgeleverd. Precies 2 twee weken later ( 14 feb) kon Baxshop mij telefonisch mededelen dat de terug gestuurde pakketten binnen waren.

Als je bij Baxshop iets online koopt dan kan je het met 1 á 2 dagen binnen, Super snel!
      Maar iets terug sturen met Kiala is gewoon ronduit traag! Als je online je verstuurde pakketten wilt traceren online ( track en trace) staat er 12 dagen lang

"Uw pakket is onderweg naar Bax-shop.nl. Op het moment dat Bax-shop.nl het pakket in ontvangst neemt, wordt u per e-mail geïnformeerd"
      Het kan zijn dat je pakket dan al fysiek bij ons binnen was, maar nog niet in behandeling is genomen door onze aftersales afdeling. Hier werken namelijk iets minder mensen dan in ons magazijn en er zijn soms dagen waarbij er behoorlijk wat containers aan materiaal terugkomen. Hierdoor kan het voorkomen dat je pakket ietwat vertraging oploopt. Mocht je echt een probleem hebben omdat je apparaat weg is omdat je hem niet kan missen vanwege een optreden bijvoorbeeld, overleg dan altijd even met onze helpdesk. Vaak kunnen we dan kijken naar een passende oplossing door bijv. een leenmodel op te sturen of een vergoeding ter beschikking te stellen om iets te huren (is uiteraard wel afhankelijk van het product... ;)).

Op het moment dat een pakket in behandeling wordt genomen door een van onze aftersales medewerkers, wordt hij aangemerkt als ontvangen en nemen we hem in behandeling.

Comment

Working...
      X