Binnen de garantie gitaar naar Bax in Rotterdam gebracht. Dat was begin november. Gitaar nog steeds niet terug. Shop bezocht, emails gedaan, alles met de vraag wat de status is en hoe lang het duurt. 2 keer email terug gehad met excuses. Onderbemensd en druk. Eens kijken of een bericht op dit forum actie bewerkstelligd. Ik ben benieuwd.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wachten op reparatie stemmechaniek el-akoestische gitaar duurt heel erg lang
Collapse
X
-
Na plaatsen bericht op dit forum, op 7 feb email gehad. Daarin staat: gitaar is niet meer in bezit van Bax!!!??? Bax biedt een nieuwe gitaar aan, wat overigens niet het type is die ik had (want die wordt niet meer geleverd), en biedt een soortgelijke gitaar aan of een tegoedbon. Dat kan dus niet waar zijn. Aangegeven dat ik mijn geld terug wil namelijk het originele bedrag. Uiteraard nog geen reactie. Ik heb geen goede hoop...
-
Wachten op reparatie Mooer Baby Tuner duurt even lang
Blij (maar niet echt) dat ik niet alleen ben. Begin november 2018 een Mooer Baby Tuner pedaal onder garantie teruggestuurd omdat hij niks meer deed. Na een paar mails kreeg ik op 15 januari 2019, 2,5 maand later, volgende reactie : "Ik kan je hierover het volgende mededelen: dat we contact hebben gehad met de leverancier en aangezien je reparatie nog even duurt hebben wij besloten het product voor u om te ruilen naar een nieuw. Deze ontvangt je zo spoedig mogelijk van ons." Op 5 februari kreeg ik bericht dat mijn vorige mails wellicht verloren gegaan waren maar dat mijn antwoord nu onmiddellijk zou beantwoord worden. Dit was mijn antwoord : "Hierbij copie van de waarschijnlijk verloren mail. Ik wacht nu al meer dan twee maand op de reparatie of vervanging van een apparaatje van 49 euro.Daar komt nog bij dat ik ook al een bedrag van die orde ben kwijtgespeeld bij pogingen om telefonisch contact te krijgen. Wachttijden kunnen oplopen tot een half uur wordt gezegd.Zuur geld als je uiteindelijk noodgedwongen moet afleggen en daarna de telefoonrekening binnenkomt. Ik hoop dat we niet terug voor een maand vertrokken zijn." We zijn weeral een week verder maar een antwoord heb ik nog niet gekregen. Kan er niet één van de 445 mensen die dag en nacht voor mij werken hier iets aan doen ?Last edited by Ronny DR; Monday-11-02-2019, 14:09.
Comment
Comment