Announcement

Collapse
No announcement yet.

Liedjes verkopen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik was 2 jaar toen ik op mijn verjaardag op mijn fisher price mocht draaien op mijn verjaardagsfeestje, ik was 15 jaar toen ik in de jaren 80 in een discotheek vaste DJ was en bij een bekende vrije radio op mijn 17 jaar aan de slag mocht als enige betaalde DJ, en ik was, en ik was.... feit is dat weinig mensen echt talent hebben om het te maken en bekend te worden, voor velen is het een speeltuin en ze denken dat ze na een paar jaar al DJ zijn, voor velen zal het helaas een hobby blijven en naast hun hobby zullen ze een normale job moeten zoeken om te kunnen leven, ik ben 40+, een kleine 30 jaar ervaring als DJ maar ook ik moet nog gaan werken hoor.

Dromen is leuk, maar daar blijft het voor het gros van de meeste mensen.
    Last edited by Mol; Sunday-04-09-2011, 23:06.

Comment

Weet ik misschien word 1 op de 100 van de dj beroemd . Ik draai ook voor plezier en maak muziek voor plezier

Comment

En dat moet je zo houden anders ben je verkeerd bezig, als je er geen plezier aan beleefd dan moet je een andere hobby zoeken, en eens je goed kan draaien zal je toch een aardig zakcentje kunnen verdienen met je hobby en wat is er leuker om een paar duizend euro per maand te verdienen met een hobby.

Je kan er enkel komen als je met beide voeten op de grond blijft, beetje bij beetje je apparatuur updaten zodat je met een redelijke drive-in op de baan kan en veel oefenen, luisteren en de raad opvolgen van goede DJ's, dan pas kan je denken aan geld verdienen.
        Last edited by Mol; Sunday-04-09-2011, 23:14.

Comment

Ma wat voor soort liedje moet ik maken net zo een liedje als bromance. of zo een dirty house liedje

Comment

Ik ben "DJ" geen producer en dat is een groot verschil.

Comment

Oké ik ben meer producer je dat altijd kan doen en niet €16272927282937 euro nodig hebt voor appratuur

Comment

Dirty House, geeft dan ook een dirty bass. En geef het meer boem!

Comment

Toch jammer dat er nog steeds mensen zijn die denken dat Dirty House een genre is..

Comment

Originally posted by mittiebol View Post
                    Toch jammer dat er nog steeds mensen zijn die denken dat Dirty House een genre is..
                    het hoord;) onder house toch.

Comment

House,
                      Met een aardige bass.
                      En ja, liedjes zoals bromance zouden gaaf zijn.
                      Dan een eigen ontwerp en als een platenlabel het aanstaat...

Comment

DJ Jaap, doe wat je zelf mooi vind... DJ Lars moet iets leren over het longtail effect.

Comment

Originally posted by djjaap View Post
                          Ma wat voor soort liedje moet ik maken net zo een liedje als bromance. of zo een dirty house liedje
                          Originally posted by djjaap View Post
                          het hoord;) onder house toch.
                          1. Wat voor soort liedje je moet maken ligt bij jezelf, de een houdt van hardstyle, terwijl de ander kiest voor beachhouse. Dit moet je niet aan ons vragen. Maak in ieder geval iets wat je zelf goed vindt is mijn tip.

2. Ga alsjeblieft house niet vergelijken met dirty house. Van dirty house krijg ik hoofdpijn maar naar normale house kan ik uren luisteren. Het is naar mijn idee nog niet echt een genre, maar dit is subjectief. Wel is het een steeds meer voorkomend muzieksoort, en als je over muzieksoorten praat, praat je dan eigenlijk niet ook over genres? Ook zijn er al verschillende hits verschenen met daarin dirty house, denk aan Take over control van Afrojack.

Comment

Originally posted by dlo View Post
                            1. Wat voor soort liedje je moet maken ligt bij jezelf, de een houdt van hardstyle, terwijl de ander kiest voor beachhouse. Dit moet je niet aan ons vragen. Maak in ieder geval iets wat je zelf goed vindt is mijn tip.

2. Ga alsjeblieft house niet vergelijken met dirty house. Van dirty house krijg ik hoofdpijn maar naar normale house kan ik uren luisteren. Het is naar mijn idee nog niet echt een genre, maar dit is subjectief. Wel is het een steeds meer voorkomend muzieksoort, en als je over muzieksoorten praat, praat je dan eigenlijk niet ook over genres? Ook zijn er al verschillende hits verschenen met daarin dirty house, denk aan Take over control van Afrojack.
                            ja maar ik vind dat dirty house wel vreet echt zo een http://www.youtube.com/watch?v=3B_rd2vydvM (00:59 deuntje )

Comment

Originally posted by DJ eMPiii View Post
                              DJ Lars moet iets leren over het longtail effect.
                              :o ik krijg huiswerk van bax :o

Gehe even ontopic:
                              djjaap, ben beniewd naar je volgende track!
                              Een vraagje, wrlk programma gebruik je? :oops:

Comment

hij gebruikt FL studio

Comment

Working...
                                X