Announcement

Collapse
No announcement yet.

Liedjes verkopen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by djjaap View Post
    ik heb 2 zussen die goed kunnen zingen
    Haha, heb je een demo'tje? :P

Comment

alleen hoe kan ik het mooi bewerken met fl studio?

Comment

Originally posted by DJ Lars View Post
        Haha, heb je een demo'tje? :P
        eigelijk zingen ze vals door de microfoon. als je gebroken speakers wil stuur ik je demo

Comment

en hoe zit het dan met een instrumentele track? Avicii kan het, Armin van Buuren kan het, Tiësto kan het... DJ Jaap kan het ook, een liedje is nooit af... probeer het zover mogelijk te verbeteren, als je meer mankementen in je liedje ziet, ben je ook een betere DJ!

Comment

ik zit meestal aan liedje te werken en dan komt halfer wege mijn moeder naar boven en dan moet ik gaan helpen en klusjes doen en als ik dan terug kom heb ik geen ideen meer

Comment

dat komt wel, zodra jij je eigen mix verder kan bewerken en verbeteren merk je zelf ook dat je beter wordt.

Comment

oke ik moet zelf ook meer leren van fl studio

Comment

zelfs proberen moet je leren.

Comment

Ja, ik wil wel gebroken speakers (:
                    Heb nog een setje die weg moet :P

Comment

Heb hem nog een aantal keer beluisterd,
                      Het begin is eigenlijk heeeel er goed
                      maar het van 0:38 tot 1:09 en 1:41 tot het eind vind ik minder mooi klinken.
                      De rest klinkt echt professioneel,
                      misschien raar dat ik dit zeg, maar had zomaar van avicii kunnen zijn.
                      Alleen die maakt alles weer iets langer, wat jij doet klinkt gaaf.
                      Maar dan zonder die 0:38 tot 1:09 en 1:41 tot het eind.

Comment

heej lars, dat is echt alleen wat jij vind hea! Platenlabels kunnen dit ook VINDEN... maar blijf oefenen!

Comment

Tot 0.38 klikt het heel goed, maar dan valt het stil en dan moet het juist beginnen boenken, ik zou er verder aan werken en die slechte punten verbeteren.

Het is al gezegd dat weinig mensen kans maken om met hun muziek geld te verdienen, platenlabels krijgen dagelijks zoveel demo's binnen dat ze keus genoeg hebben, maar tussen de 1000 demo's die ze krijgen zit er mischien 1 die een kans maakt.

In mijn streek is er zo een kerel die het gaat maken, op zijn 16 draaide hij voor de eerste keer op zijn eigen verjaardagsfeestje en dat was de start, nu is hij 22 en draait op grote evenementen en maakt zijn eigen platen, hou dit kereltje zeker in de gaten.

Focus WTV is uw internationale nieuwsportaal. Controleer persartikelen van over de hele wereld met kwaliteit en vertrouwen.

Comment

Haha jup, mijn mening.
                            Wat vind jij van die stukjes dna? :p

Comment

Sorry Lars, maar AVICII!? Dat lijkt hier totaal niet op.
                              Avicii gebruikt veel Piano en percussie... Dat hoor ik in deze track niet veel.

Comment

Originally posted by Mol View Post
                                Tot 0.38 klikt het heel goed, maar dan valt het stil en dan moet het juist beginnen boenken, ik zou er verder aan werken en die slechte punten verbeteren.

Het is al gezegd dat weinig mensen kans maken om met hun muziek geld te verdienen, platenlabels krijgen dagelijks zoveel demo's binnen dat ze keus genoeg hebben, maar tussen de 1000 demo's die ze krijgen zit er mischien 1 die een kans maakt.

In mijn streek is er zo een kerel die het gaat maken, op zijn 16 draaide hij voor de eerste keer op zijn eigen verjaardagsfeestje en dat was de start, nu is hij 22 en draait op grote evenementen en maakt zijn eigen platen, hou dit kereltje zeker in de gaten.

http://www.focus-wtv.tv/programma/ta...nis-parmentier
                                Ik was 10 toen ik voor het eerst op school feestje draaide .ik maak muziek sins mijn 9 de . Ben .nu 14 en draai soms op feestjes. Ma oke ik moet dus nog een liedje maken zonder van die game deuntjes en wat voor soort ?

Comment

Working...
                                X