Ik zal me eerst even voor stellen. Ik ben Fons van leeuwen ben 24 jaar, en woon in Ommen. Ben helemaal gek van hardstyle en de goeie jaren 90,s:D
Naar alleen maar luisteren en party,s leek het mij een uitdaging, om zelf eens het gevoel te krijgen van draaien en mixen. Maar wel op de ouwe manier, dus geen cd,s maar oldskool vinyl:p
Ik heb nu een mooie set van Reloop gehaald.
Draaitafels: Reloop rp-4000 m3ds
Mixer: Reloop rmx-400 sp
En genoeg platen die mijn voorkeur hebben.
Ik heb al wat geprobeerd op de set, en het is toch moeilijker dan ik dacht.
Ik weet dat het jaren duurt op leuk te kunnen draaien, maar het lijkt nu meer op aan knooien. Dus zou graag tips willen van de vinyl dj,s. Om eerst goed de basis onder de knie te krijgen. Heb nu hardstyle platen, en zat zelf te denken om wat tecno platen te halen. Om goed te leren beatmatchen, om dat harstyle vrij snelle en druke muziek is.
Heb al de zoek functie gebruikt, maar daar is weinig te vinden voor vinyl.
Dus graag hoop ik wat goeie tips te krijgen, om de basis onder de knie te krijgen.
Naar alleen maar luisteren en party,s leek het mij een uitdaging, om zelf eens het gevoel te krijgen van draaien en mixen. Maar wel op de ouwe manier, dus geen cd,s maar oldskool vinyl:p
Ik heb nu een mooie set van Reloop gehaald.
Draaitafels: Reloop rp-4000 m3ds
Mixer: Reloop rmx-400 sp
En genoeg platen die mijn voorkeur hebben.
Ik heb al wat geprobeerd op de set, en het is toch moeilijker dan ik dacht.
Ik weet dat het jaren duurt op leuk te kunnen draaien, maar het lijkt nu meer op aan knooien. Dus zou graag tips willen van de vinyl dj,s. Om eerst goed de basis onder de knie te krijgen. Heb nu hardstyle platen, en zat zelf te denken om wat tecno platen te halen. Om goed te leren beatmatchen, om dat harstyle vrij snelle en druke muziek is.
Heb al de zoek functie gebruikt, maar daar is weinig te vinden voor vinyl.
Dus graag hoop ik wat goeie tips te krijgen, om de basis onder de knie te krijgen.
Comment