h
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Naam
Collapse
X
-
Geloof dat daar een apart topic voor is: http://www.bax-shop.nl/forum/f6-over...-naam-881.html
Overigens vind ik dat je zelf al aardig wat leuke namen hebt bedacht, heb je dus niet echt hulp bij nodig. Buiten dat is een naam ook niet echt belangrijk in mijn mening, hou het simpel of gebruik gewoon je eigen naam.
Stijlen:
Top 40 - De welbekende Hitzone cd´s en de wekelijkse radioshows op vele zenders.
Dance - 538 Dance Smash en je weet genoeg, denk aan Inna, Lasgo, Cascada, RIO etc.
House - Swedish House Mafia, Fedde le Grand, Avicii, David Guetta, Bingo Players
Trance - Armin van Buuren, Ferry Corsten
Hardstyle - Zoek maar eens naar Defqon 1, Qlimax of Knock Out
Rock/alternative - Coldplay, Phil Collins, Nickelback, Snow Patrol
Pop - Robbie Williams, The Script
Tsja er zijn talloze andere genres, te veel om op te noemen. Het lijkt me niet echt slim om je te focussen op 1 of enkele genres, dan beperk je jezelf wel behoorlijk.
Succes ermee.
-
Wat betreft namen, daar is inderdaad al een topic voor. Maar ik zie niet in waarom je niet als 'Hilde' zou draaien. Niks mis met die naam, origineel zat en het gaat er meer om wat je kunt, dan hoe je heet.
Als je nog niet op de hoogte bent van de stijlen die er zijn, zou ik je aanraden om heeeel veeeel muziek te gaan luisteren. Dat zul je zelf moeten ontdekken.
Maargoed, om wat aanvulling te geven op bovenstaande:
Drum & Bass - zoek dat eens op Youtube en plak er 'UKF' achter.
Dubstep - zelfde als bovenstaand
Maar, als je nog niet weet welke stijlen er allemaal zijn, wat wil je dan gaan draaien in die club? Want dat maakt het vooraf selecteren van muziek toch wel erg lastig?
Comment
Comment