hoi ben nieuw op het forum en zou graag mijn dj set met jullie willen delen omdat ik graag suggesties wil horen. en tips.
ben 14 jaar en erg actief met dj al van vroegs af aan.
hieronder mijn dj set en mijn site zul je ook kunnen bezoeken.
geluidsset
2 x behringer b212d
met een subwoofertje van 20 euro erbij.
en statieven
mengpaneel
Hercules Dj Control Steel
licht en effecten
american dj dual gem led
+
rookmachine bax wsm02
+
stroboscoop
heb trouwens ook nog een vraag wat bij baxshop iedere keer anders beantwoord word, dit is mijn laatste poging om het te vragen aan jullie
ik heb de hercules dj control steel daar zit geen input voor een hoofdtelefoon in. om voor te beluisteren. dit vind ik erg jammer en zoek ik naar een alternatief. eerder bij een andere dj was dit hetzelfde had ook een MIDI mengpaneel en een kanalenmixer. met daarop een headphone aansluiting en kon dit allemaal regelen. dit wil ik ook heb ook een kanalenmixer nog staan. maar weet niet hoe ik dit moet aansluiten. en instellingen via VDJ.
A.U.B help me
http://www.jamalgames.tk (weet ik beetje rare naam website binnenkort verandert het )
ben 14 jaar en erg actief met dj al van vroegs af aan.
hieronder mijn dj set en mijn site zul je ook kunnen bezoeken.
geluidsset
2 x behringer b212d
met een subwoofertje van 20 euro erbij.
en statieven
mengpaneel
Hercules Dj Control Steel
licht en effecten
american dj dual gem led
+
rookmachine bax wsm02
+
stroboscoop
heb trouwens ook nog een vraag wat bij baxshop iedere keer anders beantwoord word, dit is mijn laatste poging om het te vragen aan jullie
ik heb de hercules dj control steel daar zit geen input voor een hoofdtelefoon in. om voor te beluisteren. dit vind ik erg jammer en zoek ik naar een alternatief. eerder bij een andere dj was dit hetzelfde had ook een MIDI mengpaneel en een kanalenmixer. met daarop een headphone aansluiting en kon dit allemaal regelen. dit wil ik ook heb ook een kanalenmixer nog staan. maar weet niet hoe ik dit moet aansluiten. en instellingen via VDJ.
A.U.B help me
http://www.jamalgames.tk (weet ik beetje rare naam website binnenkort verandert het )
Comment