Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reloop Digital Jockey2 ME + TraktorLE HOE???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reloop Digital Jockey2 ME + TraktorLE HOE???

Ik heb eerder met virtual DJ gewerkt, maar heb sinds 2 dagen een Dj controller:
    De Digital Jockey 2: Master edition.

Ik heb hierbij de software Traktor LE gekregen. (ook heb ik Traktor pro2)

Echter is het mij na vele pogingen niet gelukt de controller bij beide versies juist te mappen.

Na vele pogingen krijg ik slecht een enkel aantal knoppen in gebruik.

Ik kan mijn pitch, play/cue en scratch modus wel gebruiken, maar de crossfader/ low, mid, high en eigenlijk de rest helemaal niet.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg????

In control manager krijg ik het ook niet voor elkaar.

Welkom op het forum!
    Je heb inprincipe in je options een setup wizard zitten, waarbij je je controller e.d. kunt selecteren. Heb je dit al geprobeerd? neem eventjes contact met mij op per PB. dan wil ik best d.m.v. Teamviewer of een soortgelijke software eventjes meekijken wat er fout gaat. Ik zit dagelijks in deze software!

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
      Welkom op het forum!
      Je heb inprincipe in je options een setup wizard zitten, waarbij je je controller e.d. kunt selecteren. Heb je dit al geprobeerd? neem eventjes contact met mij op per PB. dan wil ik best d.m.v. Teamviewer of een soortgelijke software eventjes meekijken wat er fout gaat. Ik zit dagelijks in deze software!
      Ik heb in de wizard inderdaad ook al mijn controller geselecteerd. Ik heb ook via internet verschillende .tsi bestanden geprobeerd, maar tevergeefs.

Enkel mijn play/ pitch werken.

Ik ben nu teamviewer aan het installeren, ben zelf niet heel bekend met deze software..

Comment

Als ik Traktor LE opstart en vervolgens mijn controller inschakel, staan ook al de mixknoppen en cross/pitch volume in Traktor synchroom aan mijn controller. Alleen wanneer ik bijvoorbeeld de bass wegdraai of de crossfader beweeg, gebeurt er niks.

Comment

Mijn teamviewer ID zit in een privebericht
          Last edited by Nevel86; Thursday-09-02-2012, 14:16.

Comment

Working...
          X