Announcement

Collapse
No announcement yet.

waarom geen bax dj contest ???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• waarom geen bax dj contest ???

hallo allemaal , aangezien ik op het forum veel lees over beginnende djs ben ik op het idee gekomen om een bax dj contest te houden. ik ben zelf bezig met muziek mixen en maken maar kom nooit verder dan mijn zoldertje wat ik graag zou willen , dat is een probleem die bij meer mensen voorkomt.

DUS WAAROM GEEN DJ CONTEST , zo komt bax ook beter in beeld en krijgen beginnende djs ook een betere band met bax.

laat bax de beginnende talenten tegemoet komen zou ik zeggen , maar de vraag is .......... wie denk er nog meer zo over als mij ?

groetjes DJ BEUMER

Hallo dj beumer,

Welkom op het forum. Op het forum hebben wij ook een zoekfunctie. Deze bevind zich in de menubalk boven in beeld. Hier kun je makkelijk dingen in terug vinden die al een keer besproken zijn op het forum. Als je boven in beeld de woorden "dj contest" intypt dan vind je onder andere dit topic.

Met vriendelijke groet,
    Greendiek.
    Last edited by Greendiek; Saturday-03-03-2012, 15:43.

Comment

Dat kun je ook op een wat minder negatieve toon zeggen. Nergens voor nodig om te gaan snauwen.

Comment

Hoi Rick,

Ik heb het bericht aangepast. Het was niet negatief bedoelt, maar gewoon een vlugge reactie geplaatst via mn telefoon. Sorry als het snauwerig overkwam, dat was niet mn bedoeling :).

Comment

Originally posted by Greendiek View Post
          Met vriendelijke groet,
          Greendiek.
          Dat ziet er al veel vriendelijker uit!

Comment

Daarnaast vind ik zeuren om dit soort dingen nergens op slaan. Geregeld zijn er grotere acties, met grotere prijzen! en daarnaast, volgens mij ga jij de wedstrijd niet sponsoren, ofwel?

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
              Daarnaast vind ik zeuren om dit soort dingen nergens op slaan. Geregeld zijn er grotere acties, met grotere prijzen! en daarnaast, volgens mij ga jij de wedstrijd niet sponsoren, ofwel?
              Waarschijnlijk niet. Maar toch vind het geen slecht idee. Best wel een leuk idee, eigenlijk!

Comment

Ter gelegenheid van de opening van het nieuwe magazijn :)

Comment

nou kijk is aan , toch mensen die het idee goed vinden dat vindt ik leuk om te horen. en jammer dat er altijd mensen zijn die er niks in zien maargoed , dat is maar een bepaalde groep. het gaat hier nu om dj's die gewoon iets willen bereiken.

en idd , leuk voor de opening van het nieuwe magazijn, mag best knallend zijn

Comment

en idd ik ga dit niet sponseren , logisch dat iemand die nog niet verder is dan zijn zoldertje met muziek maken dat die dit niet kan sponseren maargoed.

TIS MAAR EEN IDEE HE DIE DJ CONTEST

als ideeen al niet meer welkom zijn waar is dan dit forum voor , om te SNAUWEN ...... joehoeee

Comment

Laat die snauwers naast je liggen, dat vind je op elk forum dus niet enkel hier.
                      Waarom zou een idee niet mogen, een nee heb je en een ja kan je krijgen.
                      Op zich geen slecht idee, zowel voor bax als voor de mensen die graag deelnemen aan een dj contest en een leuk prijsje hoeft voor bax toch niet zo duur tr zijn toch.
                      Het zou in ieder geval een leuke nammidag opleveren.

Comment

Er zijn al diverse DJ Contest gegeven of zijn nog bezig, die door bax gesponsord wordt. Dus ze geven ze toch al? Misschien daar een keertje aanmelden?

En trouwens... Jij typt ook met caps. Komt ook schreeuwend over, maar dat ter buiten dan maar..

Stuur anders eens een mailtje naar hun met het idee?

Comment

Wat dacht je dan van "Become a pro", waar je een paar duizend euro kon winnen. De top 3 bestond ook alleen maar uit DJ mixes. En ik heb zo'n voorgevoel dat dit een never ending topic wordt.

Comment

Ik snap dat je als zolder dj graag naar een westrijd zou willen om jezelf te laten zien. Een keer wat podium ervaring opdoen.

Dan denk ik dat je beter eerst eens goed om je heen kan kijken waar deze wedstrjiden zijn. Ik denk dat er namelijk meer zijn dan jij in de gaten hebt.

Dus als je er graag een keer aan mee doet ( of het nu wel of niet vanuit bax is ) zou ik zeggen doe wat research, kijk om je heen. Als je goed oplet zul je zien dat er echt overal, elke lokale kroeg of jongeren centrum een battle of the dj's of iets dergelijks zal zijn.

Dan het 2de probleem dat een zolder dj contest niet snel een succes zal hebben in landelijke vorm ( of zelfs internationale deelname ). Roffel roffel. Het vervoer. Veel heel veel zullen gewoon niet kunnen komen om op een avondje te kunnen laten zien wat ze kunnen. Jou ouders en die van velen zien het dus totaal niet zitten om jou of je collega zolder dj's helemaal naar ..... te rijden.

Het idee is dus niets mis mee om te hebben maar het zal heel moeilijk worden om het uit te voeren. Daarom maakt bax vaak acties waar wel over nagedacht is zodat iedereen een beetje een redelijke kans krijgt tot deelname.

Comment

Waarom toch altijd die dj contests... Altijd maar dj hier dj daar..
                              Nooit is er eens iets voor mij, of al die ander technici die geen plaatjes draaien bij..

Ik stel voor, wedstrijden in:
                              - kabels rollen
                              - truss kloppen
                              - parren filteren
                              - flightcase racen
                              - statief werpen

Comment

Working...
                              X