Announcement

Collapse
No announcement yet.

waarom geen bax dj contest ???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Niet vergeten.

Harting happen.
    Speaker slingeren.
    Versterker stoten.
    En als afsluiting skefpijp hoog springen.

Comment

Heeee haaaalloooo.

Waarom is het nodig om allemaal van die kansloze af-zeik-niets-zeggende-reacties te posten? Topic starter komt met een goed idee, brengt het nog eens onder de aandacht om het door Bax zelf te organiseren.

Bax doet er steeds meer aan om i.p.v. een webshop ook een community te worden. Een DJ wedstrijd heeft best kans van slagen, ook voor Bax-shop.

Maar de rest, lekker verder gaan met jullie kinderachtige gedrag achter je computertje. Nog niet volwassen worden, nergens voor nodig.

Daahaaaaag.

Comment

Natuurlijk Bax doet al veel. Maar wat mij opvalt is dat er dus gewoon al heel veel voor dj's is. Zo ook al verschillende wedstrijden vanuit bax of met medewerking van bax voor: dj's.

Iets organiseren is een goed idee van de TS, echter zijn idee is weer op dj gericht en wordt al vol op uitgevoerd.
        Het zou leuk zijn als er eens iets voor de niet-dj's zou zijn.

Natuurlijk zaten er een paar onzin voorbeelden bij, maar zeker niet allemaal.
        Neem nou het kabel-rollen. Je zou hier een een korte workshop over kunnen geven, hoe rol je verschillende kabels op etc. Vervolgens afsluiten met een webstrijdje, wie het snelste en netste 50m xlr kan oprollen.

Of bijvoorbeeld een workshop basis: geluid / licht / rigging, etc.
        Evt kan je hier best een contest of webstrijd vorm aan verbinden.

Eventueel kan je het natuurlijk ook combineren, waarom alleen de dj laten deelnemen.
        Terwij de dj's hub kunstjes doen kunnen andere mensen bijvoorbeeld proberen er de mooiste lichtshow bij de maken.

Comment

Het is geen slecht idee om ook wat te organiseren voor techniekers... het is inderdaad altijd dj gericht, dus waarom niet eens wat voor techniekers, dit kan dikke fun worden.

Comment

Ik weet het goed gemaakt.

JULLIE verzinnen eens een paar leuke dingen voor techniekers en IK speel het door naar onze Marketing afdeling. ;)

Maar denk dan meer aan iets voor de open dag.

Mag vanalles zijn dat gek, gestoord of gewoon grappig is, evenals iets dat leerzaam is. Laat maar weten wat jullie als groep techniekers leuk én interessant vinden. Of één van de twee. ;)

Comment

Ik zou een flightcase race nog niet zoon stom idee vinden.

Maak een parcour met wat drempeltjes wat slingers en een podium. Wie het eerst ( zonder alles onderste boven te rijden ivm straftijd ) van de vrachtwagen / bakwagen naar het podium is heeft gewonnen.

Of een klein careetje ( van mijn part alleen het bovenste deel dus zonder poten ) in elkaar en weer uit elkaar tikken.

Comment

Working...
              X