Ik vind het niet tegenstrijdig maar wel geldklopperij, als ik een cd koop dan steun ik de artiest al, koop ik een track via Itunes of andere site dan steun ik ook de artiest, dus waarom nog eens betalen aan sabam of voor nederland aan burma. Een dj licentie kost in belgië net geen 300 euro wat best veel geld is, ze zouden die licentie beter afschaffen en meer controles doen op illegale muziek, op de 10 controles hebben ze zeker 7 keer prijs en dat zou meer opbrengen dan een dj licentie.
Ik ben tegen illegale downlaods en zeker voor dj's, dus van mij mogen ze de controles opdrijven en ik heb de indruk dat ze dit nu ook beginnen te doen.
Naast apparatuur is muziek een stuk gereedschap zoals een timmerman ook een hamer en zaag moet hebben en dat ga je toch ook niet stelen om je werk te kunnen uitoefen.
Ik ben tegen illegale downlaods en zeker voor dj's, dus van mij mogen ze de controles opdrijven en ik heb de indruk dat ze dit nu ook beginnen te doen.
Naast apparatuur is muziek een stuk gereedschap zoals een timmerman ook een hamer en zaag moet hebben en dat ga je toch ook niet stelen om je werk te kunnen uitoefen.
Comment