Announcement

Collapse
No announcement yet.

hulp/advies bij starten als plaatjes draaier :P

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulp/advies bij starten als plaatjes draaier :P

hey forum leden
    ik zal mezelf eerst even voorstellen

ik ben Tim , ik ben 26 jaar en ik kom uit tilburg

ik ben al een tijdje aan het rotzooien met virtual DJ en ik zou zelf graag een keertje een opstap willen maken om voor mensen muziek te draaien
    ik heb dit besluit genomen omdat ik vaak mensen zie genieten van een bepaalde muziek stijl maar dat het voor mijn gevoel te kort is.. of dat de crossover best wel bagger is... ik merk dit vaak met uitgaan en bij diverse muziek feesten zoals PANN in 013
    ik vind het persoonlijk meer doeltreffend werken ( zo lijkt het voor mij) als mensen langer genieten van een bepaalde muziek stijl die je opgezet hebt dan dat je er zo veel mogelijk verschillende liedjes doorheen wilt knallen..
    ik heb hiervan eigenlijk nooit echt begrepen waarom dat gebeurd... spelen met het publiek misschien
    dan hebben ze eerst bijv. wildstylez - year of summer op staan en dan 30 seconden later vinzzent - dromen dans er achteraan
    ik heb al eens gevraagd om een avondje mee te kunnen draaien of mee te kijken maar dat wordt verworpen omdat ze bijvoorbeeld mijn stijlen te hard vinden of te veel bass bevat..
    mijn muziek stijlen zijn erg variërend van trap step en dubstep drum n bass tot aan hardstyle ( als er maar een lekkere beat in zit)
    alleen ik kom niet verder dan mixen maken en die op YouTube zetten en ik heb totaal geen idee hoe ik hiermee verder zou kunnen...
    ik weet dat ik onderaan de ladder moet beginnen maarja.. aan de andere kant.. ik zal wel een keertje ergens ervaring op moeten doen
    ik zal een paar YouTube linkjes hier in zetten van een paar mixen zodat jullie een beetje kunnen zien wat ik gedaan heb en of dit goed genoeg is om er mee verder te gaan...
    muziek draaien vind ik leuk maar als je dj wilt worden ben je toch wel erg afhankelijk van het oordeel van andere want die horen en voelen het aan of je je boel goed voor elkaar hebt of dat je beter iets anders kunt gaan doen bij wijze van :P

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

hope you guys like it...tracklist:The White Stripes - Seven Nation Army (Twoven Drum & Bass Remix) The Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix) Nirvana-Smell...

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

er zullen beslist nog wat schoonheids foutjes in zitten maargoed.. ben nog een beginner..
    Last edited by timmy013; Sunday-13-12-2015, 14:03.
Working...
X