Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
idd, ik draai 9 jaar waaronder 8 jaar vinyl.
En soms zijn er van die platen die verassend kunnen zijn.
Zeker als je ze niet goed kent.
Ja idd. wel eens flink de fout in gegaan met een plaat die ik totaal niet kon, zit ik lekker in de mix, alles gaat goed begint er ineens een trut te zingen dwars door de zang van me andere plaat heen.
Sindsdien luister ik elke plaat echt ff voor voordat ik hem in mijn mix gooi.
ZEKER een goeie tip voor beginnelingen overigens (laat je nooit verrassen in een mix!)
Het is wel belangrijk dat je je platen een beetje kent
Maar als je er heel veel hebt dan word het toch wel even kijken hoe de plaat ook alweer ging he :)
ga lekker maten tellen maar als je de plaat niet kent heb je er geen fuck aan. sommige platen hebben breaks op een kut moment of een ongewenst stemmetje tijdens het mixmoment
kut is dat
Als jij ervoor zorgt dat je je platen kent, komt het best wel goed, denk ik. Je moet ook niet platen die je nog nooit heb gedraaid gelijk voor een groot publiek draaien, vind ik. Luister daarom eerst al je platen aandachtig af, en onthou waar de breaks & ongewenste stemmetjes zitten, pas dan kan je niet veel fout doen tijdens je set.
Als jij ervoor zorgt dat je je platen kent, komt het best wel goed, denk ik. Je moet ook niet platen die je nog nooit heb gedraaid gelijk voor een groot publiek draaien, vind ik. Luister daarom eerst al je platen aandachtig af, en onthou waar de breaks & ongewenste stemmetjes zitten, pas dan kan je niet veel fout doen tijdens je set.
Comment